Δευτέρα, Φεβρουαρίου 13, 2006

χωρίς ίχνος συναισθηματισμού ... μάλλον ... :)

ήρθε η ώρα να βάλουμε το Love Generation στο τέρμα( όπως λεει και μια καλή φίλη) και να αρχίσουμε να χορεύουμε ασταμάτηταα...να γελάμε να χαιρόμαστε τη στιγμή(όπως έκαναν κάποιοι ως τα ξημερώματα της κυριακής)... τότε δεν ήμουν καλά...όμως τώρα σας προτρέπω εγώ...μουσική καλή και αισιόδοξη στο τέρμα,στις πατούσες κάλτσες ζεστές,στα μάτια φακούς επαφής(τα γυαλιά είναι επικίνδυνα),στο δωμάτιο μακριά απο κάθε τραπέζι και κάθε καρέκλα και αρχίζουμε....μα πάνω απόλαααααα σκεφτόμαστε θετικά,αισιόδοξα και διώχνουμε κάθετι που δημιουργεί προβλήματα...

η ζωή είναι υπέροχη...και ναι ναι γιώργο/ηλία αρχίζωωωω.....
γιατί να σκάμε???
έχουμε την υγειά μας
την οικογένεια μας
τους φίλους μας
την καλή μας μουσική
και φυσικά
ζούμε στην πιο όμορφη πόληηη.....

τι άλλο θέλουμε για να είμαστε καλλλλλλλάαααα???????????
ε και ο φτωχός ο πρίγκηπας θα έρθει κι αυτός...και αν χωράει και κολλάει θα μπει κι αυτός στις όμορφες στιγμές μας..τότε μόνο θα είναι πρίγκηπας....
ναι ναι...φυσικά και μέσα σε όλα αυτά είσαι κι εσύ..πως άλλωστε να μην είσαι χαζε?είσαι ότι πολυτιμότερο έχω...και ναι σέχω πάντα δίπλα μου ....

καλημέρααααααααααααααααα :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μερικες φορες μας λειπει κατι.Αλλα προσπαθουμε να προχωρησουμε και χωρις αυτο.Δε μπορουμε να κανουμε και αλλιως!Καποια στιγμη θα φτιαξουν ολα.

mn8 είπε...

Καλλλλλλημερα ;)

Melenia είπε...

Καληνύχτα Αμάτα!!!!! Και μην ακούς το Γιώργο που λέει ο κόσμος δε θ’ αλλάξει ποτέ… Με τέτοιες βραδιές σαν την Κυριακάτικη αξίζει τουλάχιστον να ελπίζουμε…
Αληθινοί άνθρωποι… Χαίρομαι που σας γνώρισα βρε!!!!!! Όλους!!!!
Έτσι, ήθελα κάπου να το δημοσιεύσω αυτό… Πως λέμε δημόσια συγνώμη…
Αυτό είναι δημόσια ευχαριστία!!!!
Καληνύχτα…

hopkins είπε...

Μελένια και εμένα με εκφράζει απόλυτα αυτό που λές: "Αληθινοί άνθρωποι… Χαίρομαι που σας γνώρισα βρε!!!!!! Όλους!!!!"
Έτσι είναι.
Και πολύ σωστά διάλεξες να το γράψεις σε αυτό το blog. Χωρίς παρεξήγηση από τους υπόλοιπους, η Αμάτα βρίσκεται στην κορυφή του παγόβουνου που σχηματίζουν όλοι αυτοί που προανέφερες. Οι αληθινοί άνθρωποι... :)

Ησυχια είπε...

πωπωπωπω...παγόβουνο με αληθινούς ανθρώπουυς???ρεεε οι αληθινοί άνθρωποι είναι ζεστούλικοιιι..τι παγοβουυυνοο..μπρρρ :Ρ ...βάλε μια πυραμιδούλααα...(σε καλοέπιασα λιαάακο????:Ρ:Ρ)

σοβαρεύομαι...να στε καλά όλοι...
εγώ να δεότε πόσο χάρηκα..:)

Ανώνυμος είπε...

Ετσι ακριβως ειναι Αματουλα μου!Γιατι να μην ειμαστε καλα και να μας παιρνει απο κατω?"Σιγα μην κλαψω σιγα μην φοβηθω"
Εγω θελω να με συγχωρησετε για το Σαββατο που δεν ημουν πολυ καλα και δε μου εβγαινε η ενεργεια αλλα ενταξει επιφυλασομαι για την επομενη φορα.Πολλες φορες δε μπορεις να βγαλεις αυτο που πραγματικα αισθανεσαι και ο αλλος φανταζεται τελειως διαφορετικα πραγματα για σενα απο αυτα που πραγματικα ισχυουν.Αυτα τα ολιγα!φιλουθκιαααααα

Ανώνυμος είπε...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » » »