Παρασκευή, Ιανουαρίου 26, 2007

με κοιτάς σε κοιτώ...

και μετά αναρωτιέμαι γιατί με χαλάει συχνά η πόλη αυτή...
συχνές συναντήσεις,απρόσμενες και ανεπιθύμητες.θέλω να ανέβω θεσσαλονίκη και αυτό θα κάνω αύριο...δεν είμαι στα καλύτερα που θα μπορούσα.δε βοηθά ούτε τα σύννεφα στον ουρανό,ούτε οι γύρω μου,ούτε εσύ και πολύ περισσότερο, ούτε εγώ η ίδια ...

κλείνομαι μέσα στο παιδικό δωμάτιο και βάζω τα κλάματα..νιώθω ότι η καρδιά μου θα σπάσει από τα χιλιάδες συναισθήματα...και εσύ απλά πατάς το C ....εγώ θα το έλεγα D από το delete.Αυτό κάνεις στην ουσία.εγώ καλώ και εσύ απορρίπτεις,δηλαδή διαγράφεις.Διαγράφεις στιγμές,βλέμματα και ανθρώπους... βαρέθηκα...

καιρός να κάνω κάτι και για μένα.μετακόμισα αλλα και στο καινούριο σπίτι είσαι και εσύ μέσα.δε σε βγάζω όμως...

χαζη ?? !!! ........

2 σχόλια:

hopkins είπε...

Μήπως είναι καιρός να καλέσεις άλλους που δεν θα απορρίπτουν την κλήση σου;

. είπε...

χαζή λέει; θεόχαζη...

ετοιμάσου για ξύλο !

έχεις τόσους γερο-σέξυ φίλους (όπως ο απο πάνω ο μπαμπαλής) γιατί δεν τους καλείς να μαγειρέψουμε κανα γαριδόπουλο; =ΡΡ