Παρασκευή, Ιουνίου 08, 2007

Ζω ακόμη ζω...

...
οι ρυθμοί είναι τρελά γρήγοροι και το ρολόι μου μάλλον πρέπει να σπίνταρε και να τρέχει,να τρέχει...
σχολή πολλά,φίλοι καλά υγεία το ίδιο,οικογένεια σούπερ.
......................
Κλείνεις το παραθύρι σου και σπάζεις για χατήρι σου τη Λέξη που αγαπούσες πιο πολύ ό,τι δεν σε σκοτώνει σε χρεώνει κι ό,τι σε ξεπληρώνει είναι η αφεντιά σου η μισή.
......................
είδα όνειρο και φοβήθηκα.ήρθε εκείνος πάλι,με επισκέπτεται συνέχεια τελευταία, και προσπαθούσε να με φιλήσει..τον έδιωχνα.πρώτη φορά μετά από καιρό...αν και μάρεσε που τον έβλεπα τώρα εγώ φοβήθηκα.
είπε 'οτι θα ναι μαζί μου στις 29 μαίου. το θέμα είναι πως θα ερχόταν εκείνος ή θα πήγαινα εγώ.
φοβάμαι δεν το κρύβω μα τον είδα ξανά.
......................

η ζωή συνεχίζεται και συνεχίζεται.
στο σπίτι καλής φίλης με την πιό τέλεια παρέα κι ας λείπουν κάποια άτομα...
......................
Μοιάζει να κυβερνά ο καημός μα δε με νοιάζει
Έχει βαθύτερο σκοπό και ας με πειράζει
Κι είναι ο σκοπός λυπητερός και τραγουδάει
Γίνεται ύμνος γιορτινός και όλο γελάει
Κι όλο γελάει...

3 σχόλια:

Menelaos Gkikas είπε...

Θα έλεγα να μείνεις με το χαμόγελο, γιατί απότι φαίνεται σου πάει! Να φροντίζεις τον εαυτό σου!!

Ησυχια είπε...

να σαι καλά μενέλαε..
ξέχασαα όμως..πολλά ευχαριστώ στο αλικάκι για τη βοήθεια στο νέο μου σπιτάκι στη γειτονιά των μπλογκς..

Ανώνυμος είπε...

@}>----