Παρασκευή, Ιουνίου 06, 2008

πόσο μου λείπεις....

Αν ξεκινήσω να γράφω νιώθω ότι δε θα τελειώσω..απλά σήμερα δεν είμαι στα καλύτερα μου,επέλεξα να μείνω σπίτι,να κλειστώ εδώ με τον εαυτό μου και να τα βρούμε γιατί τελευταία μου κάνει λαδιές...η καλή μου φίλη -α- μου παραπονιόταν ότι ξέχασα το μπλόγκι μου..δεν έχει και άδικο..βασικά δεν το ξέχασα..απλά το άφησα να ξεκουραστεί... πάνε 3 μήνες και κάτι μέρες από τότε που έγραψα τελευταία φορά.. συνέβησαν τόοσα πολλά,μπορώ να πώ ότι ήρθαν και τα πάνω κάτω...
έχει περάσει καιρός και έχω χαθεί από πολλά..είτε από επιλογή είτε πιο συχνά εξαιτίας των καταστάσεων και του χρόνου πιο πολύ που τρέχει απείρως γρήγορααα...
αρχίζω τα παράπονα ε?σσσ..σταματάω και πάω σε πιο ευχάριστα θέματα..
βασικά δε ξέρω τι να γράψω..εκεί που λέω θα αρχίσω και δε θσα τελειώσω τσουκ κάτι γίνεται και δε μπορώ...
δε ξέρωω...
τί έπαθα?θα περάασει..θα πάω για μπάνιο..θα με δει ο ήλιος,θα γεμίσω αλάτια και άμμο και θα τραγουδάω παρέα με την κιθάρα του τρελού,κοιτώντας τα αστέρια το βράδυ..
όλα είναι έντονα..οι παρέες,οι απουσίες φίλων που είναι μακρυά μου,ο έρωτας και η ζωή μου γενικά..θα πάω να ξαπλώσω και να ονειρευτώ...

θα σιγοτραγουδήσω το τραγούδι που έχω βάλει στον τίτλο...
εσύ ανέλαβε να μπερδέψεις ακόμα μια φορά τα όνειρα μας....


όλα αυτά ξέρεις,γίνονται γιατί είμαι ερωτευμένη...να δούμε τώρα πότε θα ξαναγυρίσω στα παλιά,γεμάτα συνοχή(εεεεΕ?????) posts μου....

2 σχόλια:

~~A~~ είπε...

Δεν είναι κακό που είσαι διαφορετικά.

Μην ξανακάνεις 3 μήνες!Ούτε καν 3 βδομάδες!

Φιλιά μικρούλα μου!

Ανώνυμος είπε...

-Σε ταλαιπωρεί κάποιος δημόσιος υπάλληλος;
-Καθυστερεί τη διεκπεραίωση της υπόθεσής σου;
-Δεν σου βγάζει εγκαίρως τη σύνταξη;
-Σε ζημίωσε η αργοπορία του;
Ο δικηγόρος σου θα σου πεί να κάνεις αγωγή αστικής ευθύνης κατά του δημοσίου (ορίζεται δικάσιμος μετά από 3 ½ χρόνια, γίνεται κάποια αναβολή, περνούν 2 χρόνια να βγει η πρωτόδικη απόφαση, μετά έχει έφεση και μετά αναίρεση κλπ).

Δεν σου έχει πει ότι υπάρχει «Ειδική αίτηση αποζημίωσης κατά του υπαίτιου δημοσίου υπαλλήλου» (ο οποίος πρέπει να κατονομάζεται αφού στο τέλος από την τσέπη του θα βγει η αποζημίωση) στην οποία να περιγράφονται επακριβώς οι συνθήκες της ζημιογόνου συμπεριφοράς του υπαλλήλου και η ζημιά που προέκυψε στον αιτούντα (λ.χ. από την καθυστέρηση ενέργειας).
Το νομικό πλαίσιο που προβλέπεται για την υποβολή της εν λόγω αίτησης είναι: (1.)Άρθρο 7 του Ν. 3242.04 (ΦΕΚ 102/Α’/24-5-2004) (2) Άρθρο 2, παρ. 2β, του Ν. 2690/99, (ΦΕΚ 45/Α΄/9-3-1999) (3) Άρθρο 5, του Ν. 1943/91, (ΦΕΚ 50/Α΄/11-4-91) (4) ΔΙΣΚΠΟ/Φ. 17/1710/3-3-04, (ΦΕΚ 1226/Β΄/10-8-04) Απόφαση των Υφυπουργών Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και Οικονομίας και Οικονομικών. Διάβασε πως θα την συντάξεις στο:

www.equal-rights-greece.com