Πέμπτη, Οκτωβρίου 26, 2006

...να κάνω μια φορά το γύρο όλου του κόσμου...

άλλη μια μέρα κολλημένη με το τραγούδι των όναρ,άλλη μια μέρα πιο καλά απο την προηγούμενη..ναι..επιτέλους..όλα πάνε καλά,πήραν τον δρόμο τους και εγώ παίρνω αύριο πρωί το δρόμο για γιάννενα...ήταν να βρίσκομαι και εγώ τώρα στη μαδρίτη μαζί με το μπρο,αλλά καλύτερα έτσι...πως θα αποχωριζόμουν τον horacio για άλλη μια φορά..? ξύπνησα από το τηλ σήμερα.ο αδερφός μου μου είπε οτι ο τρελοαργεντίνος έχει στο κομοδίνο του την αγελάδα που του έχω χαρίσει και μάλιστα συνηθίζει να της λέει καλημέρα..(η τρέλα μου-μου-μου-μου έφτασε ως την ισπανίαα..)

η σχολή πάει τέλεια,τα μαθήματα αυτό το εξάμηνο είναι τρομερά και δε ξέρω ποιο να πρωτοδιαλέξω..στα σκαριά και μια δουλειά που θα φανερωθει τη βδομάδα που θα αρχίσει.προς το παρών βάζω στο δίσκο το εκτός τόπου και χρόνου και φεύγωω....

αλλάζει κάθε που βραδιάζει
το όνειρο μου μοιάζει να ναι ποταμός..
σκοτάδι του έρωτα σημάδι
το όνειρο του άδη είναι ο ουρανός...

2 σχόλια:

k* είπε...

εύχομαι ΜΜΕ να ποστάρεις συχνά τέτοια ευτυχισμένα κειμενάκια..
Σ'αγαπώ
θέλω να είσαι καλά!!

ΥΓ Στο μέηλ σου ψάξε για μιαν ''άλλη γη'' να ταξιδέψεις..εκτός τόπου και χρόνου!!

σμουτς***

MaYaMaYa είπε...

αχ αυτα τα Γιαννενα, αχ! θα τα αγαπήσεις τρελλα...ακου με και μενα!τα αφησα το καλοκαιρι, θα ερθω για το πτυχιο και μου λειπουν, ολα τους μου λειπουν! απλα θα σε μαγεψουν