Δευτέρα, Φεβρουαρίου 12, 2007

σε γυρεύω...

λείπεις 4 ολόκληρα χρόνια μακρυα μου...μα είσαι εδώ...σε περιμένω..σε έχω ανάγκη...
έλα για λίγο ρε γαμώτο..τι ζητάω...? να με ξαναγκαλιάσεις όπως παλιά...
και το μόνο που απομένει είναι η ανάμνηση και η ελπίδα .....

σε θέλω πολύ απόψε που όλα μικραίνουν και οι ώρες πεθαίνουν κοιτάζω το χρόνο που λιώνει.. θα ρθεις να με βρεις γιατί όλα σε θέλουν σε θέλει και η νύχτα σαν μέρα που λάμπει και φέρνει τον κόσμο ξανά να ρθείς να με βρείς γιατί δεν αντέχω ακόμα μιαν ώρα χαρά δεν ζητώ και ούτε λύπη αντέχω εσένα δεν έχω εδώ το εδώ πουθενά το τώρα ποτέ αν δεν έρθεις η θάλασσα πλάι τα γέλια μας λάθος οι φίλοι δεν φύγαν και οι δρόμοι ένα αντίο απόψε εάν δεν έρθεις εδώ να ρθεις.. αλκίνοος ιωαννίδης-απόψε

Κάθε φορά που κοιτάζω τη φωτιά θα τη θυμάμαι από όσα έχεις φέρει και όπου υπάρχει και φέγγει ξανά καλοκαίρι χρώματα γύρω και αστέρια γλιστράνε μες τα ποτήρια μας τα ανθισμένα κράτα μια γεύση μια σου γουλιά και για μένα έλα κοντά έλα κοντά.... χιλιάδες ήλιοι αστράφτουν μαζί ορμάει ο κόσμος να μπει στο όνειρό σου.. δεν θα νικήσω θα νικάς πάντα εσύ για ότι είναι λίγο ας μοιάζει πολύ για ότι είναι για πάντα ας είναι για τώρα θα φύγω τώρα σαν νεροποντή μεσοχώρα. αλκίνοος ιωαννίδης- έλα κοντά...

... ότι κι αν γίνει εγώ θα μαι εδώ ... και εσύ για πάντα μέσα μου...
σε λατρεύω
θα σου προσέχω

Δεν υπάρχουν σχόλια: