Τετάρτη, Φεβρουαρίου 21, 2007

εγώ x 5

ευχαρισώ πολύ την πρόσκληση του χοπ χοπ για το μπλογκοπαίχνιδο!
λοιπόν..5 πράγματα για μενα,άγνωστα ε?...χμμ

1.όταν ήμουν μικρή,έβγαινα πάντα στο μπαλκόνι και έψαχνα το πιο φωτεινό αστέρι.η μαμά μου μου έλεγε ότι ήταν ο παππούς μου που είχα χάσει..τώρα βγαίνω στο μπαλκόνι και συνεχίζω να ψάχνω όχι ένα αλλά 5 φωτεινά αστέρια..
2.μαρέσει να κάνω φωνητικά όταν τραγουδάει άλλος...και κυρίως ο αδερφός μου..:Ρ(ασχολίαστοοοο)
3.στις 2 πρώτες τάξεις του γυμνασίου,σχεδόν κάθε μέρα μασούσα μια τσίχλα και την έδινα μετά στον φίλο μου τον οδυσσέα,που φορούσε σιδεράκια και δεν μπορούσε να τη μασήσει..
4.λατρεύω να παιζω ποδοσφαιράκι στο διάδρομο του σπιτιού μου στη χαλκίδα με τουσ αλλους δυο αδερφούς μου,και τον τρίτο σο δωμάτιο να κάνει το διαιτητή.
5.θα μπορούσα να κάνω άνετα και πολύ ευχάριστα ένα ταξίδι πολύυ μακρινό,μόνο και μόνο για να ακούσωκάτι αληθινό από κάποιον που με έχει πληγώσει.

μου έρχονται στο μυαλό κι άλλα μα αυτά είναι τα 5 πρώτα :)
καλώ κι εγώ k*
pegasus
anissoropos

2 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Το group therapy της blogoσφαιρας συνεχιζεται για 2η εβδομαδα....

. είπε...

αυτό με την τσίχλα είανι ίσως πιό ιιιιουουουου κι απ τα φορεμένα ρούχα του χοπ χοπ (το Νο 5 της λίστας του)