Κυριακή, Ιουλίου 15, 2007

είσαι η γιορτή του γυρισμού...

μετά από ένα μήνα και κάτι, ξανά εδώ..μου έλειψε η φάση αυτή,το ομολογώ.
αυτή τη φορά γράφω φορώντας το μαγιώ και στα γρήγορα...
ήρθε το καλοκαίρι.η εξεταστική έφυγε(πως είναι άλλο θέμα),οι μέρες στο καμπινγκ πέρασαν(μα θα ξαναρθουν),οι μέρες στη μήλο έρχονται...μακάρι φέτος να είναι η τρίτη φορά που θα επισκεπτώ το νησί αυτό.την ιδέα μας την έδωσαν κάτι παιδιά στο τραίνο επιστροφής στι χαλκίδα που ήταν έτοιμα να σαλπάρουν για το πιο όμορφο νησί κατ'εμέ...
είμαι ξενυχτησμένη.σερί,πρώτη φορά για φέτος με ελάχιστο ύπνο με καραούλι στο ασημί yaris της τιτίας,παρκαρισμένο στο κύμα...υπέροχο καλοκαιρινό βράδυ..με μουσική και μπιρίμπα,με γέλια και τραγούδια..

όλες αυτές τις μέρες τα συναισθήματα ποικιλλα..πήγα αλκίνοο-μάλαμα.μάρεσε και θέλω κι άλλο.θέλω να ακούσω ένα συγκεκριμένο τραγούδι ξανά.. υπομονή μέχρι τη στενή στις 17.08..
άλλο,άλλο,άλλο....
όλα αληθινά,όλα ζωντανά,όλα γεμάτα ελπίδα...
όλα είναι εδώ και όλα για πάντα

κλείνω...πάω να φορέσω τις γυαλαμπούκες μου,το αντιλιακό μου,το καπελάκι,τα μπρατσάκια και να τρέξω στη θάλασσα...

υ.γ. μου λείπεις ήδη όσο δε φαντάζεσαι βαζελάκι...και σε μένα και στη φίλη μου και στη συμπεθέρα μουυυυυ..... δεν θα αργήσουμε να ανέβουμε...και μη ξεχνάς....ΓΙΟΚ ΜΠΑΛΙΚ !!!

3 σχόλια:

Menelaos Gkikas είπε...

Ούχι βρε ησυχία μου, δικό μου είναι το ασημί το γιάρις! Πράγματι όμως, ανήκω "στη λεωφόρο"!

hopkins είπε...

:) Και μένα μου λείπετε και οι 3. :( :)

Menelaos Gkikas είπε...

Κάτι συμβαίνει σε αυτήν την μπλογκόσφαιρα. Είναι ένα ημερολόγιο που είναι μέσα μέσα στο δικό μου, αλλά τα έχει παίξει!