Τρίτη, Ιουλίου 17, 2007

"οι αναμνήσεις να μας καίνε..."

Πάλι μιλάω με τις σκιές
Πάλι με κέρδισε το χθες
Πάλι αντέχω γιατί υπάρχεις
Μα και που υπάρχεις μακριά μου με σκοτώνει
Και δεν ελέγχω της καρδιάς μου το τιμόνι
Σα με βρίσκουν

Ξημερώματα
Δίχως χρώματα
Ν'αναλαμβάνει την ευθύνη
Ότι από μένα έχει μείνει
Ξημερώματα Πάλι κλάματα
Κι έτσι όπως κόβεται η φωνή μου
Ζητάω να'ρθεις στην προσευχή μου
Αλλά στις μέρες μας δε γίνονται πια θαύματα

Στα δύο η ζωή μου έχει κοπεί
Και πάλι αντέχω γιατί υπάρχεις
Μα και που υπάρχεις μακριά μου με τρελαίνει
Και δε γνωρίζω η καρδιά που με πηγαίνει

Σα με βρίσκουν
Ξημερώματα
Δίχως χρώματα
Ν'αναλαμβάνει την ευθύνη
Ότι από μένα έχει μείνει
Ξημερώματα Πάλι κλάματα
Κι έτσι όπως κόβεται η φωνή μου
Ζητάω να'ρθεις στην προσευχή μου
Αλλά στις μέρες μας δε γίνονται πια θαύματα


Οι μέρες της φωτιάς πώς πέρασαν;
Το πόσο μ'αγαπάς πώς ξέχασαν;
Ναι, γι' αυτό σε κλέβουν ναι, και δραπετεύουν.
Πώς τώρα γίνεσαι φυγή κι ενοχή;
Μη, μη μου λες την αφορμή δε μου αρκεί.

Γιατί, γιατί, γιατί απομακρύνεσαι;
Γιατί, γιατί, γιατί απ' το όνειρο κρύβεσαι;
Γιατί, γιατί, γιατί δεν παραδίνεσαι;

Τα χάδια σα χαρτί πώς κάηκαν;
Σε δίσεκτη στιγμή πώς χάθηκαν;
Ναι, δεν ανασαίνουν ναι, αυτοί που μένουν.
Πώς όταν καίει το φιλί ως την ψυχή,πώς;
πώς να φτάσει το κορμί να λυτρωθεί;

Γιατι; Γιατι; Γιατί;
απομακρύνεσαι;
Γιατί, γιατί, γιατί απ' το όνειρο κρύβεσαι;
Γιατί, γιατί, γιατί δεν παραδίνεσαι;


απλά ξύπνησα με ένα μήνυμα που μου έβαλε στο μυαλό τα παραπάνω τραγούδια.παλιά και λατρεμένα,ειδικά το δεύτερο.

15 σχόλια:

Pegasus είπε...

όμορφα όπως εσύ... μου έλειψες...

take care και καλές διακοπές τώρα!

Ανώνυμος είπε...

Πράγματι και εμένα μου έλειψες. Σύνταγμα!!!

Ανώνυμος είπε...

Μάκια Σμουτς Κλαψ

Ανώνυμος είπε...

Τι έκανες με τους στίχους μικρή τσαπερδόνα? Ξεχνιέται η μουσική?

Ησυχια είπε...

ορίστε??

Ανώνυμος είπε...

Χεχεχε. Έχω την εντύπωση ότι οι μπολντ στίχοι δεν είναι ολοκληρωμένοι! Καλά δεν το είπα?

Menelaos Gkikas είπε...

Γιατί άλλαξες το ημερολόγιο μικρή τσαπερδόνα?

Ησυχια είπε...

φίλτ;τε μενέλαε ειλικρινά δε καταλαβπινω τι μου λεςςς... ! ! !

Menelaos Gkikas είπε...

Η λευκή παλέτα που είχες ήταν πολύ ωραία! Πόσο μάλλον με το ροζ και τα κοτσιδάκια. Παίζει ρόλο και το γραπτό βέβαια! Για αυτό και εγώ το δικό μου το άλλαξα! Τα ημερολόγια ολόκληρα, χωρίς την αριστερή...μπάρα δείχνουν αλλιώς! Αλήθεια..τι κάνεις όταν χαμογελάς?

Ανώνυμος είπε...

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
K ego thelo na matho!!
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ησυχια είπε...

@μενέλαος: χμμ όταν χαμογελάω πολύ απλά προσπαθώ να δείξω στον απέναντι μου τι όμορφα που είναι όλα!!

@sd: ειδικά εσύ ξέρειςςς..:)

Menelaos Gkikas είπε...

Μπλουμ!!

Ανώνυμος είπε...

Στην προπέλα!

Menelaos Gkikas είπε...

Ξέρεις κάτι? Φεύγουμε για διακοπές στη Μονεμβασιά! Σμουτς.

Menelaos Gkikas είπε...

Πωπώωωω. Χόρτασα θάλασσα!