Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 05, 2007

FaiRyTaLe gOnE bad


Το καλοκαίρι έφυγε.μάζι του έφυγαν και ύπεροχες μέρες που με έκαναν πραγματικά ευτυχισμενη.γυρνώ στην πραγματικότητα και αφήνω το παραμύθι πίσω μου.είχε απόλα...
έρωτα
φιλία
θάλασσα
φεγγάρι
φαγητό(δεν το κρύβω:ΡΡ)
αγκαλιές
κλάματα
γέλια
φωνές
δίαιτες
φωτιές
γκρίνιες
χαμόγελα
φωτογραφίες
καμπινγκ
πολιτικά
παράδεισο
σκύρο
συναυλίες
αλκίνοο-σωκράτη στη στενη
μαμά
μπαμπά
αδερφό φαντάρο
και
τρομερό σκύλοοοοοο(βλέπε παραπάνωω)

το λάτρεψα το καλοκαίρι αυτό όπως και θέλω να λατρέψω τις μέρες που έρχονται...
χωρίς φωτιές,χωρίς πλημμύρες,χωρίς εκλογές,χωρις ΔΕΘ,χωρίςεξεταστική...:)

το κρύο πλησίασε μαζί με τη βροχή.ένας ακόμη χρόνος εδώ...
το παραμύθι μπορεί να τελείωσε μα θα αρχίσει κάποιο άλλο...
καλά να περάσουμε...

και για να είμαι εντός τίτλου το τραγούδι αυτό παίζει με τρελή επιθυμία να το ακούσουν όλοι αυτοί που πιτεύουν ότι κρεμόμαστε από τα χείλη τους...:ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ (το ίδιο θα έλεγε και η φίλη μου kate winslet στο holiday..σωστά παιδιάα??:ΡΡΡ)

This is the end you know
Lady, the plans we had went all wrong
We ain't nothing but fight and shout and tears

We got to a point I can't stand
I've had it to the limit; I can't be your man
I ain't more than a minute away from walking

We can't cry the pain away
We can't find a need to stay
I slowly realized there's nothing on our side


Out of my life, Out of my mind
Out of the tears we can't deny
We need to swallow all our pride
And leave this mess behind
Out of my head, Out of my bed
Out of the dreams we had, they're bad
Tell them it's me who made you sad
Tell them the fairytale gone bad

Another night and I bleed
They all make mistakes and so did we
But we did something we can never turn back right

Find a new one to fool
Leave and don't look back. I won't follow
We have nothing left. It's the end of our time

We can't cry the pain away
We can't find a need to stay
There's no more rabbits in my hat to make things right

Out of my life, Out of my mind
Out of the tears we can't deny
We need to swallow all our pride
And leave this mess behind
Out of my head, Out of my bed
Out of the dreams we had, they're bad
Tell them it's me who made you sad
Tell them the fairytale gone bad

Tell them the fairytale gone bad...
Tell them the faïrytale gone bad...

10 σχόλια:

hopkins είπε...

:)

~~A~~ είπε...

Μια χαρά ταινία το holiday και ας γκρινιάζαν κάποιοι όταν την βλέπαμε...

Menelaos Gkikas είπε...

Τελικά, αυτή η ηλικία είναι εξαιρετική! Ησυχία έχω την εντύπωση ότι ο ντρούπυ σου θέλει χάδια!

Menelaos Gkikas είπε...

Κάτσε να κάνω άλλο ένα. Πληκτρολόγιο.

Ησυχια είπε...

ας κάνω λοιπόν κι εγώ άλλο ένα.
ποντίκι

π.σ. πέρα από την πλάκα μενέλαε,σε ξέρω?αν δε σε ξέρω τότε συχνά είσαι όπως λεει και ο αλκινοάκος "εκτός τόπου και χρόνου"...

Menelaos Gkikas είπε...

Μάλλον το πρόβλημα των ανθρωπάκων και των υποκοριστικών τους, είναι αυτά που εμφανίζονται μπροστά τους!

Menelaos Gkikas είπε...

Μάζευε τα ερείπιά σου!

Ησυχια είπε...

η αλήθεια είναι πως θα προτιμούσα να μη σου απαντούσα εδώ στα "ερείπια μου",μα μιας και το έκανες θα τοσυνεχίσω.οι δικοί μου άνθρωποι ξέρουν καλά πως δεν αντιδρώ συνήθως έτσι και λέω οι δικοί μου γιατί η γωνιά αυτή απευθύνεται κυρίως σε αυτούς που υπάρχουν στη ζωή μου άλλοτε ένα μέτρο μακρυά και άλλοτε χιλιάδες.σε καλωσόρισα με χαρά στο μπλόγκ μου και μάλιστα στο έδειξα με τον καλύτερο τρόπο.τον πιο εμφανή τρόπο θα έλεγα.(22 μαρτίου 2007).εσύ με ενθουσιασμό(?????) μικρού παιδιού άρχισες από τέλη μαρτίου να απαντάς σε κάθε μου ποστ.η αλήθεια είναι ότι χαιρόμουν ειλικρινά που έβλεπα σχόλια στο ποστ,συνειδητοποιώντας όχι ότι κάποιος με διαβάζει αλλά ότι κάποιος μπαίνει και στον κόπο να μου απαντήσει και να μοιραστεί κάτι μαζί μου.δε λέω εσύ μαζί μου μοιράστηκες πάρα πολλά..τους τελευταίους 5 μηνες έκανες 32 σχόλια σε 18 ποστς μου.τα 18 δηλαδή ποστς μετά την πρώτη σου εμφάνιση..δε θέλω να ασχοληθώ καθόλου ειλικρινά με τα λεγόμενα σου στα σχόλια,που συχνά σχετικά αλλά ακόμα πιο συχνά άσχετα με το θέμα,έκανες αισθητή την παρουσία σου(πιο αισθητή δεν πάει πίστεψε με) σε ένα μπλογκ που ονομάζεις ερείπιο και που μάλιστα ανήκει σε έναν ανθρωπάκο με προβλήματα,όπως ο ίδιος είπες.
δεν θα πώ κάτι άλλο μόνο θα παραθέσω κάτι που μου είχες γράψει...
"Το ποστ σου κρύβει την "ελευθερία" μέσα του! Χεχε. Και αυτό χάρη στο χείμαρρο συναισθημάτων τον οποίο έβαλες στις παραγράφους! "

είπες κάτι σωστό τότε.τα συναισθήματα μου είναι πάμπολα αληθινά και χειμαρρώδη.δεν είναι ερείπια.και στην τελική εγω ζω στα δικά μου ερείπια και δεν ξεφτελίζω τα ερείπια των άλλων.

Ησυχια είπε...

* και για να είμαι δίκαιη δεν με είπες ανθρωπάκο με προβλήματα...με είπες πρόβλημα.
αυτα.

Ανώνυμος είπε...

Ξέρεις, τα δυό σου σχόλια, όταν κάποιος τα γράφει, πολύ εύκολα αποκτούν τρομοκρατικό χαρακτήρα! Αυτά λέγανε και στο Μαργαρίτη και δεν πρόκειται να ξαναδούν τον κόσμο αυτό. Μάλλον πρόκειται για γομάρια στο μυαλό!