Πέμπτη, Οκτωβρίου 11, 2007

αλλάζει πρόσωπο η θλίψη ...

επηρεασμένη από πολλά..από τον καιρό που άλλαξε,από τις μέρες που συνεχίζουν να κυλούν όπως πάντα,από συζητήσεις αληθινές μα τρομαχτικές,μα πάνω απ'ολα από μια απουσία που καίει τον εαυτό μου,κάθομαι μπροστά από την οθόνη και προσπαθώ να βάλω κάτω τις σκέψεις μου.
διψάω να ζήσω στιγμές.
αυτό είναι το πρόβλημα μου τελικά.διψάω να νιώσω συναισθήματα,λαχταρώ να ζήσω αληθινά..όχι ότι δεν το κάνω,μα τελευταία νιώθω ότι όλα γίνονται γύρω μου μηχανικά..νιώθω ότι μιλάω για να μιλήσω,βγαίνω για να βγώ,ανοίγω την τηλεόραση απλά για να την ανοίξω,γκρινιάζω γιατί δεν έχω να κάνω κάτι άλλο.ίσως και τώρα αυτό να κάνω.να γράφω για να γράψω μα μεσα σαυτό κρύβεται στα σίγουρα η λέξη,ανακούφιση.
σήμερα έκανα μια βόλτα "κατω από τα κόκκινα φώτα" της πόλης,παρέα με έναν από τους πιο δικούς μου ανθρώπους και δυο επίσης άτομα που εκτιμώ αφάνταστα..περπατούσαμε και ένιωσα την καρδιά μου να παλεύει να ρουφήξει κάθε δευτερόλεπτο χαζομάρας,συμπάθειας και ευτυχίας.
δε μου λείπει η ευτύχια και θα ήμουν αχάριστη αν το έλεγα ποτέ.απλά νιώθω ότι μου έχει λείψει αρκετά αυτό το όμορφο συναίσθημα που έχεις όταν ζεις κάτι και δεν αγχώνεσαι ότι θα τελειώσει..και ότι μετά θα αργήσεις να το ξαναζήσεις και πάντα ΑΝ θα το ξαναζήσεις.Μιλάνε συχνά για τη μοναδικότητα της στιγμής,μα επιμένω να ζητώ τη μοναδικότητα χιλιάδων στιγμών.χιλιάδεσ μοναδικές στιγμές...
το κείμενο γεμάτο αρλούμπες.και το συμπέρασμα μου ακόμα ανύπαρκτο.
χάνομαι στη μουσική και πιάνομαι από τους στίχους.
χάνομαι στο όλα και παλεύω να πιαστώ από την ουσία.

τα μάτια μου κλείνουν, συνεπώς θα κλείσω κι εγώ.απλά..
από αύριο όλα θα είναι πιο όμορφα..και αυτό θα γίνει επειδή το θέλω πραγματικά.


Κατηφορίζαμε τις θάλασσες παρέα

και τα νησιά μας χαιρετούσαν μεθυσμένα
Μας τραγουδούσανε πουλιά παραδεισένια
ήταν ωραία η ζωή, ήταν ωραία...

Μα ξεχαστήκαμε και βγήκαμε απ' το χάρτη
και άρχισε η νύχτα πάλι νύχτα να ζητάει
Κάποιον να πάρει αγκαλιά, να του μιλάει
τον πιο μικρό, τον πιο αθώο ναύτη...

Μόχα ο τρελός, Μόχα ο σοφός, Μόχα ο πνιγμένος
Μόχα, αυτός που όσο και αν πιεί πια δε μεθάει
Μες το λιμάνι τριγυρνάει μαγεμένος
Μόχα, αυτός που όλο τα κύματα κοιτάει...

Μόχα ο τρελός, ο σοφός, ο τελειωμένος
Μόχα, αυτός που τον ξεχώρισε η Μοίρα
Τρέχει απ' τα μάτια του η σκουριά και η αλμύρα
Μόχα, αυτός που τραγουδάει ευτυχισμένος...

Ξέρω τα κύματα μια μέρα αυτά τα βράχια
θα τα διαλύσουν, θα τα κάνουν όλα σκόνη
Θα 'ρχεται 'κείνο το κορίτσι να ξαπλώνει
πάνω στην άμμο και θα τραγουδάει τάχα...

Ότι θα έρθω από μακριά και 'γώ σε λίγο,
ότι θα μείνουμε εκεί μαζί για πάντα
Αντίο θάλασσες και κύματα σαράντα,
θα λέω ψέματα πως δε θα ξαναφύγω...

Έρχεται ο Μόχα ο τρελός πάλι χαμένος,
κοιτάει τις άγκυρες και όλο φωνάζει "βίρα!"
Μέσ' στο λιμάνι τριγυρνάνει μαγεμένος
Μόχα, η σκουριά η σκουριά και η αλμύρα...

p.s.πολύ θα 'θελα να το ακούσω αυτό το τραγούδι εκτός από τον αγαπημένο μου χοπ,και από τον λευτέρη,στον Barωδο..

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τέτοια κείμενα υπάρχουν άπειρα. Για να φτιάχνεις κεφάλι.

Ησυχια είπε...

ειλικρινά δεν μπορώ με τίποτα να καταλάβω για ποιο λόγο με διαβάζεις και αφήνεις τέτοιου είδους σχόλια.συνεχώς λέω:άστο δεν ασχολούμαι,αλλά ήμαρτον με φτάνει σε τρελό σημείο όλο αυτό.και πίστεψέ με,την μισώ τη διαγραφή σχολίων αλλά εσύ μάλλον από αυτό πιάνεσαι.

Lina είπε...

μωρό μου πέτυχες διάνα τώρα. =Ρ

άστο να πάει άστο. έχει και την πλάκα του να ξες ότι κάποιος σε διαβάζει ακόμα κι αν σε θεωρεί βαρετή =**

Menelaos Gkikas είπε...

Ε όχι και μια στο τόσο βρε Λίνα! Αυτό είναι υπεραξία!

Menelaos Gkikas είπε...

Φάε και άλλη μία επειδή σου είπανε ότι άρχεις!

Lina είπε...

δε μου είπαν "άρχεις", ότι είσαι όρχις μου είπανε.

Menelaos Gkikas είπε...

Σας κάψανε τα κλειδώματα!

~~A~~ είπε...

Που πήγε το ροζ?

:(