Πέμπτη, Οκτωβρίου 25, 2007

ε π ι σ τ ρ ο φ η


αν δεν με καλούσε το καλό μου σουρωτήρι σε ένα παιχνιδάκι δε ξέρω κι εγώ πότε θα αποφάσιζα να γράψω κάτι εδώ.βέβαια,ούτε τώρα θα βάλω τις φωτογραφίες με τις κούπες μου,μιας και είμαι στη χαλκίδα,αλλά θα συνεχίζω να γράφω γιατί η νύχτα είναι μεγάλη και έμαθα πλέον να κοιμάμαι αφού βγει ο ήλιος...(μπανιστήρι δε ξέχασα το παιχνίδι,στο επόμενο ποστ απο τη σαλονικα:Ρ)...

η χαλκίδα άδεια και δεν μπορώ...


Χάνομαι χωρίς ελπίδα μέρα-νύχτα στη Χαλκίδα
στο δικό σου το περίπου και στα ρεύματα του Ευρίπου

Η ψυχή μου θα σαλπάρει στα νερά τα σκοτεινά
H παλίρροια θα με πάρει και δε θα με δεις ξανά
H παλίρροια θα με πάρει και δε θα με δεις ξανά

Περπατώ στην παραλία, γίνομαι του κόσμου λεία
ναυαγός χωρίς σανίδα που κι απόψε δε σε είδα

Η ψυχή μου θα σαλπάρει...

Ξέρω πως δεν έχω ελπίδα εδώ πέρα στη Χαλκίδα
οι τρελοί μείναμε λίγοι κι ο Σκαρίμπας έχει φύγει

8 σχόλια:

Sourotiri είπε...

Φιλακια πολλα και την καλημεραα μου!

Ανώνυμος είπε...

Αυτό ησυχία, πρέπει να είναι λιμάνι. Αλήθεια, πέφτουν αστέρια στο λιμάνι?? Τελικά επαρχία=επαρχία! Μου φαίνεται ότι στην επαρχία χαρακτηριστικές εικόνες ανακυκλώνονται! Ανάλογα και το μέρος βέβαια. Γενικά είμαι φαν της νυχτερινής ζωής. Καλή συνέχεια!

Ησυχια είπε...

sourotiri: καλημερούδια!!!!

μενέλαε: αυτό στη φωτογραφία δεν είναι ακριβώς λιμάνι.αλλά εμένα προσωπικά είναι το δικό μου λιμάνι.όπου κι αν πάω εκεί θα γυρίζω..στα ίδια μέρη στα ίδια φώτα,τις ίδιες νύχτες,στην ίδια θέα και μακάρι με τους ίδιους ανθρώπους..

Menelaos Gkikas είπε...

Η γοργόνα...

k* είπε...

paraskeyi paizoun stin aigli.
den tha synodepsw egw to sxima alla to nou sou.
eisai praktoras AGAIN
lol


xxx
k*

pou eisai re vlakaaaa?

Ησυχια είπε...

k* sagapo polu polu polu...
kai de maresei pou se exo xaseeeei...

Menelaos Gkikas είπε...

Το ροζάκι το ροζάκι!

Ανώνυμος είπε...

to limani tis isixiasss einai limani k allon pollon.... kai oso pio makria tou eimaste toso pio poli to agapame...kai to nostalgoume!!!kai to limani kai ta karavia pou arazoun sauto.....s'agapao poli isixiaaaa kai to limani mas mas perimenei.....