Τρίτη, Ιανουαρίου 01, 2008

και τώρα,τί ?

κι ας με βρήκε ο χρόνος άρρωστη με πυρετό,βήχα και συνάχι,και ας γκρίνιαζα ατελείωτα,και ας δε κέρδισα το φλουρί για ακόμα μια φορά,και ας κοπάνησα τσιγκουδιές που με έστειλαν παρέα με τον παππού,και ας ένιωσα άσχημα πρωτοχρονιάτικα λόγω του "κακομαθημένου-καλομαθημένου" που κρύβω μέσα μου,φέτος ο χρόνος μπήκε με τις καλύτερες προοπτικές.ατελειωτο κλάμα και γέλιο στο νισαν της κολλητής και ασταμάτητος χορός με χαρτομάντηλα στο χέρι..
στην αρχή του 2008 εγώ έθεσα ενα τέλος.θα το τηρήσω?
τελευταίο ποστ στο βλογκ αυτό.δε ξέρω γιατί με αισθάνομαι πως πρέπει να το αφήσω να σκονιστεί μέσα στο ντουλάπι για να αποκτήσουν ξανά αξία αυτά που υπάρχουν μέσα.
η συνέχεια θα υπάρξει μα δε ξέρω πότε και πώς..
το μόνο σίγουρο είναι πως εγώ θα συνεχίζω να ζω μέσα στο όνειρο...και αν κάποτε το χάσω,θα κάνω τα πάντα να το φτιάξω ξανά...
καλό 2008 γεμάτο έντονες στιγμές,γεμάτο αλήθειες και ωραίους συνταξιδιώτες!!!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γιατί να το σταματήσεις το μπλοκ; Είναι κρίμα. Τέλος πάντων. Δική σου απόφαση. Καλή χρονιά να έχεις.

Ανώνυμος είπε...

Καλή χρόνια Isixiaa! δεν σε έχω ξεχάσει αλλά δεν έχω κάρτα. Καλή τύχη οτι και να κάνεις [σου κλείνω το μάτι].

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια Πολλά και ότι επιθυμείς!