Δευτέρα, Ιανουαρίου 21, 2008

η αγάπη γεμίζει ξανά τα ποτήρια...

Μια ανατολή σ' ένα κόσμο
που δεν έχει πάψει ποτέ
να γυρίζει στην ίδια τροχιά
όμως στην άλλη άκρη της γης
κάποιος βλέπει τον ήλιο
να πέφτει ξανά
όμως ξανά ανάβει
ο φάρος του κόσμου
χτυπάει ξαφνικά τα φτερά του
το φως απ΄τη χώρα των πάγων
βουτάει στην καρδιά σου
κι υψώνεται πάνω απ' τη Γη
του Πυρός.

Πόσες φορές θα στρίψει αυτή η σφαίρα
ώσπου ν' αρχίσω πια να σ' εμπιστεύομαι
ώσπου να πάψω να φοβάμαι...
μου είχες πει πως θά 'ρθει κάποια μέρα
που ό,τι αντικρύζω θα το ερωτεύομαι
τώρα αρχίζω και θυμάμαι

Η αγάπη πληρώνει κρυφά δολοφόνους
συχνάζει σε δρόμους χωρίς γυρισμό
σ' αγαπώ κι ας μην ξέρω ούτε καν τ' όνομά σου
ετοιμάσου σε λίγο θα πεις σε μισώ
είμαι το ένα μισό της σελήνης
μην κλείνεις σε λίγο γεμίζει
το άλλο μισό
η αγάπη γεμίζει ξανά τα ποτήρια
ρωτάει ποιος διψάει
ψυθιρίζεις "εγώ..."

ΞΥΛΙΝΑ ΣΠΑΘΙΑ-ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΟ ΚΑΙ ΘΥΜΑΜΑΙ

για μέρες φοβόμουν να αντικρύσω τα πάντα..αισθανόμαι ότι αυτό που γινόταν μέσα μου,σκότωνε ο,τι γύρω μου...τι κάθομαι και λέω τελικά? είμαι τυχερή.. :)
η αγάπη,όπως λεει και το παραπάνω τραγούδι,γεμίζει ξανά τα άδεια μου ποτήρια...και έτσι θα είμαι stnd by να τα γεμίζω συνεχώς,καθώς έχω μπόλικες λέξεις συνώνυμες της,μέσα μου...

12 σχόλια:

~~A~~ είπε...

Έτσι μπράβο...

Αισιοδοξία...

Menelaos Gkikas είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Menelaos Gkikas είπε...

Κρασί με φρούτα??? Πολλά φιλιάααα!

Ζυγίνα είπε...

Η αγάπη αρχίζει και ξαναφαίνεται!
Δες και τις καρδιές που ξεφύτρωσαν στο Νότο!

Ανώνυμος είπε...

Δεν ήξερα ποτέ τι ακριβώς σου συνέβαινε ή ποτέ δεν κατάλαβα απόλυτα, αλλά μ'αρέσει να σε ακούω ευτυχημσένη.

Ησυχια είπε...

-α: αισιοδοξία πάνω απόλα τι να σου πώ..μάλλον ξαναβρίσκω τον παλιό μου εαυτό.τώρα τι θα κάνω απόψε δνε ξέρω..:ΡΡΡΡ
-μενέλαε: κρασί ημίγλυκο,βραστό με μήλο και αχλάδι..και λίγη κανέλα! τέλεια απλά..
-ζυγίνα μου:όπως το είπες...ξαναφαίνεται η αγάπη..είχε κρυφτεί για λίγοο..:)
-oth33:τα δύσκολα μάλλον πέρασαν ή τουλάχιστον περνούν..όπως λεει και ο φάμελλος,η ευτυχία είναι αυτό που περιμένουμε να ρθει...και...δεν εέιναι μακρυά...:)

Ανώνυμος είπε...

.. ναι ξέρω, έιναι στη Καβάλα !! (lol)

Menelaos Gkikas είπε...

Εσύ ποιος είσαι ο κίμπορντ φορ κας??? Χεχεχε! Συνενοηθήκαμε...!Ησυχιουλίνι θυμάμαι ακόμα πως να φτιάχνω την πιο λαχταριστή κομπόστα. Και με σιρόπι που δένει. Εγώ θέλω να δοκιμάσω να βάλω και μπανάνα μέσα στο μήλο και αχλάδι που έβαζα. Ζάχαρη βέβαια διαδοχικά, αρωματικά, τριμένη φλούδα πορτοκαλιού και ξύλο κανέλας. Όμως το κρασί δεν το γνώριζα. Μπορείς να το βάλεις μέσα σε όλα αυτά?? Αν σκεφτείς ότι υπάρχει και φρουτώδες κρασί, ναι ίσως!! Ουάου!!!!

Ησυχια είπε...

oth33:(που αλλάζεις μπλογκ οπως τις κάλτσες σου..:Ρ)είτε στη καβάλα είτε στη θεσσαλονίκη είτε στη κρήτη είτε στη ρόδο,η ευτυχία πάντα βρίσκεται μέσα σου..οπότε μη σκας..:)

μενέλαε: θα έρθει ποστ με ακριβή συνταγη για οινόμελο,βραστό κρασί με φρούτα και διάφορα καλούδια:)

Ανώνυμος είπε...

και ποιός σου είπε, ότι αλλάζω τις κάλτες μου συχνά.. ;P

Menelaos Gkikas είπε...

Και τελειώνει η κομπόστα και είναι έτοιμη να τη γευτείς όταν τα φρούτα φεύγουν ελαφρά από το πηρούνι χωρίς να είναι πολύ μαλακά ώστε να μην μπορούν να σηκωθούν από την κατσαρόλα ή να γίνονται νιανιά!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

"μου είχες πει πως θά 'ρθει κάποια μέρα
που ό,τι αντικρύζω θα το ερωτεύομαι
τώρα αρχίζω και θυμάμαι"

Μου φτιάχνει το κέφι..
κι ό,τι αντικρύχω το ερωτεύομαι κι ας μη με είχε προειδοποιήσει κανείς!

κάτω οι απαισιόδοξοι! :Ρ