Παρασκευή, Μαρτίου 03, 2006

πάει καιρός..

μετά από αρκετούς μήνες άνοιξα τα μάτια μου από ένα βαθύ και περίεργο ύπνο και βρισκόμουν στην Αθήνα...πάει καιρός τελικά...και αυτό ταιριάζει στα πάντα..πέρασα ένα δίωρο χτες βράδυ,χαζεύοντας από το μπαλκόνι όλα τα φώτα που μαρτυρούσαν τη ζωή της πρωτεύουσας παρόλο που ΄το ρολόι έδειχνε 3...
το μυαλό μου όπως και τα μάτια κόλλησαν στο ολυμπιακό στάδιο..θυμήθηκα την έναρξη των ολυμπιακών που με είχε βρεί στο ίδιο σπίτι,στο ίδιο μπαλκόνι αλλά όχι μόνη...και χτες πάντως δεν ήμουν τελείως μόνη..ξέρω ότι δίπλα μου είχα μια μορφή...έναν άγγελο που με κοίταζε..το ξέρω..το νιώθω ακόμα...
σήμερα θα κάνω πράγματα που έκανα παλιά..βόλτα στην ερμού,στο μοναστηράκι,στην πλάκα..
η ψυχή ξανανιώνει...το μυαλό λίγο πρέπει να αφήσει τη λογική στην άκρη και όλα θα είναι καλά...
έχω μάθει πως η ζωή θέλει ρίσκο...και είμαι έτοιμη να ρισκάρω ξανά και ξανά για να τη ζήσω στο μεγαλύτερο βαθμό...
γιατι η ζωή είναι ωραία..
και γιατί θέλω να τη ζήσω έχοντας ωραίους ανθρώπους στο πλάι μου ...

6 σχόλια:

hopkins είπε...

"το μυαλό λίγο πρέπει να αφήσει τη λογική στην άκρη και όλα θα είναι καλά..."

Η νοσταλγία είναι θηρίο που κατασπαράζει την λογική και αλλοιώνει τα θέλω μας...

xwma_kai_nero είπε...

Στέκομαι σε κάτι εισαγωγικό δικό σου που με εκφράζει και το νοιώθω:

"συχνά "φτάνω στον πάτο" όμως νομίζω ότι μετά από την πτώση αυτή,γίνομαι όλο και πιο ευτυχισμένη...πιο δυνατή και πάνω απ'ολα πιο αισιόδοξη..."

Ησυχια είπε...

hopkins : ειλικρινά δεν ξέρω τι είναι αυτό που θα μου κατασπαράξει τα θέλω μου...η νοσταλγία ή η λογική...και επειδή τα θέλω ισοδυναμούν με την ίδια την ψυχή,φοβάμαι να μη ρισκάρω..
να σαι καλαα...

χώμα και νερό : καταρχήν καλως ήρθες..:)και θενξ που μου το θύμησες..καμιά φορά ξεχνιόμαστε βλέπεις και παραμένουμε για λίγο ακόμα στον πάτο... ας γίνουμε όμως και πάλι αισιόδοξοι..
σευχαριστώ..

Ανώνυμος είπε...

Καλό καρναβάλι λέμεεεεεεεεεεεεεεε... :-)

Πάλι ανησυχείς εσυ;; :-) Ζήσε ελεύθερα..τώρα που μπορείς..Αλλά να θυμάσαι ένα πράγμα..Να χεις τα μάτια σου ανοιχτά!!
Και μη φοβάσαι τίποτα!


Υ.Γ Δώσε κανα σημάδι ζώης.. bye!

Ανώνυμος είπε...

Enjoyed a lot! »

Ανώνυμος είπε...

Excellent, love it! » » »