Τετάρτη, Μαρτίου 08, 2006

. . . στα fm

Πριν πέσω για ύπνο,πάντα φαντάζομαι και ονειρεύομαι όλα αυτα που θέλω να κάνω όταν μεγαλώσω ... τα τελευταία 3 χρόνια στριφογυρνά στο μυαλό μου η ιδέα ενός ραδιοφωνικού σταθμού,εδώ στη χαλκίδα,διαφορετικού από όλους τους άλλους...ενός σταθμού που δε θα ξέρει τι θα πεί η λέξη playlist, που δε θα λειτουργεί για το κέρδος, αλλά για να κρατάει συντροφιά σε ανθρώπους που θέλουν να ζούν τη μαγεία του,που θεωρούν αποκρουστικό το χαζοκούτι με τις εικόνες,και που πολύ περισσότερο σαυτούς που αναζητούν κάτι να τους εξάψει τη φαντασία και να τους βάλει στη διαδικασία με τη συνοδεία της μουσικής ως "χαλί" , να κάνουν πολλά πάρα πολλά όνειρα...Όσο έμενα εδώ μόνιμα μονάχα ένας σταθμός με έβαζε στη διαδικασία αυτή και ικανοποιούσε και τις μουσικές μου προτιμήσεις...εντάξει όχι πάντα αλλά ήταν 0ο μοναδικός που ήταν λίγο πιο ψαγμένος...ο μοναδικός που έβαζε και θηβαίο και πασχαλίδη αλλά και ζακ :)... δεν είχα ακούσει ποτέ όμως κάτι άλλο...όπως τα "μη δημοφιλή" απο τρύπες,από ξύλινα σπαθιά,από ιωαννίδη...για μάλαμα και παραπλήσιους δεν κάνω καν λόγο..υπήχαν στιγμές που με το άγχος των πανελληνίων ένιωθα απελπισμένη και έψαχνα τραγόυδια να ακούσω,να χαλαρώσω,να σκεφτώ,που δεν είχα,και τελικά δεν άκουγα ποτέ...
ένα από τα πράγματα λοιπόν που σκέφτομαι πολύ είναι ο σταθμός αυτός...έχω βρει ήδη την πρώτη παραγωγό και έχω στο μυαλό μου σχεδιάσει τις πρωινές εκπομπές της κυριακής που θα είναι αφιερωμένες στις μικρές φάτσες της πόλης...
γενικότερα μιλώ γιαυτό το όνειρο γιατί πιστεύω πως η μουσική παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη ζωή κάποιου...είμαι μόνη,στη χαλκίδα,όλοι λείπουν και καταπιάνομαι απο το ραδιόφωνο που μόνο απομένει,αφού όλα τα σιντι είναι θεσσαλονίκη ... ονειρεύομαι λοίπόν έναν σταθμό που θα μπορεί να ανταποκριθεί στις προτιμήσεις κάποιων που θα τύχει στο μέλλον να βρεθούν και να νιώσουν τόσο μόνοι στην πόλη αυτή που δυστυχώς τείνει να γίνει ανούσια ...

όλα αυτά μάλλον τα γράφω με αφορμή το χώρο που βρήκα για να αρχίσει σιγά σιγά το όνειρο να πραγματοποιείται ... είανι στόχος...και τον οφείλω και σε σενα που έφυγες αφήνοντας τόσα στη μέση...θα τα καταφέρω...και ξέρεις γιατί? γιατί τα καλύτερα πράγματα αρχίζουν από ένα όνειρο ζωής...


***και για να προλάβω και κάποιους..ναι ναι ναι...ο σταθμός αυτός θα παίζει τρελά ζααακ ... :):):)

8 σχόλια:

hopkins είπε...

Αν ήταν οι συνθήκες κατάλληλες και μπορούσα να συμμετάσχω στο όνειρο σου αυτό, ώστε να γίνει πραγματικότητα, θα το έκανα με τεράστια ευχαρίστηση...

Pegasus είπε...

Θα γίνει επειδή το έχεις μεράκι και πάθος! ;)

Α και σε λίγο καιρό θα πάιζει και το Μοντρεαλ Ζακ! :))))))))

παλιός οδοιπόρος είπε...

ο Zak-Radio αρχιζει δειλα-δειλα να κανει αισθητη την παρουσια του, εστω και μεσα απο μια ονειρικη διαπλαση! :)

ειμαι σιγουρος πως καποτε θα το καταφερεις!:)
..εδω θα μαστε! :)

νερα'ι'δάκι .... είπε...

Στα πρώτα χρόνια του Λυκείου που άρχισα να έχω την πιο ουσιαστική μου επαφή με το ραδιόφωνο, ονειρευόμουν τη μέρα που θα βρισκόμουν εγώ πίσω από το μικρόφωνο για να μοιράζομαι τα δικά μου αγαπημένα τραγούδια, όπως έκαναν και τα παιδιά που τότε άκουγα..

Τελειώνοντας το σχολείο, αποφάσισα να κυνηγήσω το όνειρό μου. Δυστυχώς, στην πόλη μου, οι σταθμοί όπου ακούγεται η μουσική που με εκφράζει είναι μόλις τρεις, οπότε δεν είχα και πολλά περιθώρια. Το έψαξα... έκανα δοκιμαστικά, άκουσα υποσχέσεις αλλά τίποτα...

Ώσπου μετά από 3 χρόνια, ήρθε η κατάλληλη συγκυρία και βρέθηκα πίσω από ένα μικρόφωνο με τα αμέτρητα κουμπάκια της κονσόλας που έπρεπε να κουμαντάρω για ν' ακουστεί επιτέλους η δική μου εκπομπή στον αέρα!! Το άγχος και το τρέμουλο στη φωνή και στο χέρι, των πρώτων ημερών -όσο παράδοξο και αν ακούγεται- είναι από τα ωραιότερα που έχω ζήσει στη ζωή μου...

Θέλω να σου πω, πως αφού το θέλεις τόσο πολύ , δεν υπάρχει περίπτωση να μη γίνει! Αρκεί να το κυνηγήσεις και να μην το βάλεις κάτω! Ίσως βρεθούν άνθρωποι που ενώ μπορούν να μη θέλουν να σε βοηθήσουν, εσύ όμως να τους αγνοήσεις και να προχωρήσεις γιατί είμαι σίγουρη πως θα δικαιωθείς!!

Καλή επιτυχία και καλά ταξίδια :-))

Ησυχια είπε...

καταρχή σας ευχαριστώ όλους για τις ευχες σας..οι περισσότεροι ξέρετε καλά ότι με ακολουθεί κάτι σε όλο αυτό που μου δίνει δύναμη και όλο και περισσόοτερη θέληση...

σταλίτσα μου να σαι σίγουρη πως ξέρω πως νιώθεις...και μάλιστα σε καταλαβάίνω απόλυτα..:) το πιστεύω κι εγώ πως θα βρεθούν πολλά εμπόδια(όπως συμβαίνει παντού),αλλά με ένα χαμόγελο και με συνεχή προσπάθεια όλα θτα πάνε καλά...

σας ευχαριστώ πολύ...όλους...είναι τρελα σημαντικό για μένα όλο αυτό...

να σται καλάαα...

Ανώνυμος είπε...

..Εδώ Πολυτεχνείο, εδώ Πολυτεχνείο..!Σας μιλάει ο ραδιοφωνικός σταθμός της Isixiaas που εκπέμπει στα fm και στα βραχέα, για τα δύσκολα και τα ωραία..
Ναι ναι είναι γεγονός ότι η πρώτη ραδιοφωνική παραγωγός ευρέθη..και μάλιστα θα είναι και πλήρως καταρτισμένη:σε 2 μέρες ξεκινάν τα σεμινάρια παραγωγής ραδιοφωνικής εκπομπής στο Μικρό Πολυτεχνείο ( εξ ου και η προσφώνηση..)
Πώς περνάν αυτές οι 2 μέρες, μου λέτεεε??
Χρόνια και χρόνια τώρα τριγυρνώ σαν πουλί περιπλανώμενο (όπα κι ο Ικαριώτικος..)αναμένοντας με καρτερία, μια τόση δα ευκαιριούλα να την αρπάξω και να τη μεταμορφώσω σε εκπλήρωση ενός ονείρου ζωής.. Με όχημα το όνειρο λοιπόν και όπλα την υπομονή,την επιμονή και την προσπάθεια, το πλήρωμα του χρόνου έφτασε.Μεθαύριο ξεκινάω σεμινάριαααααα!!!Σε 3 μήνες θα έχω γίνει εξπέρ και θα κυκλοφορώ με το δικό μου ντέμο υπό μάλης..!!

Μικράκι μου θενξ φορ ολ.
Μου'λειψες τρρρρρρομερά..αχ

Υ.Γ. Θα παίζουμε και τον ''κακό'' ε? Κρίμα είναι..! Χααααααααααααχαχαχαχαχα!!!


ΛΑΒ ΓΙΟΥ***

Κ*

alienlover είπε...

Άλλη μια φορά που κείμενο σου με εκφράζει απόλυτα. Είναι και δικό μου όνειρο να κάνω εκπομπή, είναι κολλημένη ιδέα εδώ και μερικά χρόνια, ύστερα από ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα της ζωής μου που άλλαξε το είναι μου. Επειδή το θέλεις τόσο πολύ, θα γίνει, είμαι σίγουρη :D

Ανώνυμος είπε...

Looking for information and found it at this great site...
» » »