Παρασκευή, Μαρτίου 17, 2006

Έλα μαζί μου, κάπου να πάμε χέρι με χέρι. ...

η τηλεόραση ανοιχτή στον 30φυλλόπουλο ο οποίος περιμένει να γεννήσει η κιμ και να βγάλει τη μπουρμπούλια στο γυαλί μέσα από το κελί της...και περιμένει...και περιμένει...και περιμένω κι εγώ με τη σειρά μου....
τα φώτα σβηστά,μπροστά απο τον υπολογιστή με το τρελοκούτι ανοιχτό,προσπαθώ να βάλω σε σειρά τις σκέψεις μου...με μια προτεραιότητα βρε αδερφέε...τα λόγια δεν βγαίνουν παρα μόνο κάτι δάκρυα αισθάνομαι...λείπει ... κι είναι εδώ κι ας είναι μακρυά... κι όλα είναι αλλιώς .. κι εγώ σε γυρεύω κι ότι ωραίο που ζητάω είσαι εσύ...ότι ωραίο...μα εσύ όπως πάντα λείπεις......... σε περιμένω...

πώς μπορούν και τα συναισθήματα μέσα μας μπερδέυονται? τι γίνεταιι?
έρωτας ανάγκη αγάπη θλίψη ανάγκη έρωτας αγάπη ......
ελπίδα

έλα για λίγο ...
μόνο για λίγο ....

το χωρίς νόημα σταματά εδώ... κλείνω και τον alpha ... με κούρασε... διαφημίσεις θα έλεγα χρειάζομαι .. μουσική....καλή μουσική κι εσένα.... μην αργήσεις....

stop .

2 σχόλια:

k* είπε...

Η αγάπη άργησε μια μέρα
η σιωπή σου έφτασε ως πέρα
το ρολόι-άχρηστη μνήμη
το γέλιο σου που σημάδια αφήνει
μισώ τον εαυτό μου που σε πόθησε
μισώ αυτόν που το κάστρο μου πόρθησε
μια τρύπα ψάχνω να κρυφτώ
να σε σβήσω, να γιατρευτώ

Κ*

Ανώνυμος είπε...

Keep up the good work Canadian reverse phone number look up Term papers on lancaster county buy fiorinal online no prescription Laboratories skin care acne voip service buy ambien online security home