Τρίτη, Απριλίου 18, 2006

Μια βόλτα στα βαθιά (...) μαζί σου .......

φοβάμαι πως αρχίζω και βυθίζομαι ξανά στη μελαγχολία...τη θλίψη του μυαλού μα πάνω απολα σε αυτήν της ψυχής...ο βυθός,σκοτεινός,βαθύς και ανεξερεύνητος..όπως και όλες μου οι κινήσεις..άγνωστες και αναμενόμενες μαζί...
φοβάμαι να παρασυρθώ ξανά στο βυθό του εαυτού μου,που δεν υπάρχει φώς,που δεν υπάρχει αντοχή,δύναμη και θάρρος...κρατιέμαι..για πόσο ακόμα..........κρατιέμαι....μη μου αφήσεις το χέρι...απο σενα κρατιέμαι...θα πέσω...μακους?.....απότομα....


Έλα λευκό μου σύννεφο και γίνε προσκεφάλι
για το παιδί το χνουδαλό που ο ύπνος το 'χει πάρει

Να κοιμηθεί σαν βασιλιάς και πριν καλοξυπνήσει
μέσα απ 'τα βάτα της σιωπής στ 'όνειρο να βαδίσει

Να είναι το όνειρο καλό κι απατηλό ας είναι
κι ύστερα γύρισε ψηλά κι αν θες βροχούλα γίνε

4 σχόλια:

k* είπε...

Μπορεί ακόμα να μη σε βρήκα..μα θα σε ψάχνω σε κάθε σώμα...

..Τραγουδούσε χτες το Ζακουλίνι..παραφράζοντάς το κι εγώ με τη σειρά μου θα πω:
μπορεί να μην κρατιέσαι από μένα..μα θα'χω πάντα απλωμένο το χέρι μου για σένα..
Και φυσικά δεν θα σε αφήσω να πέσεΙς εκτός βέβαια κι αν το θελήσεις εσύ


Μ.Μ.Ε. ( ξέρεις εσύ τι σημαίνουν τ'αρχικά..αρκεί να κοιτάξεις στο κινητό σου..χοχοχοχοχοχο)

hopkins είπε...

Ε, μικρή! Χαμογέλα! Σε παρακαλώ...

Ανώνυμος είπε...

Μην ψαρωνετε!
Χαμογελαει..
μπλοφα ειναι! :Ρ :) :)

Ανώνυμος είπε...

Keep up the good work propecia loss 205 cti peugeot sale Peugeot 307 sw premium san angelo texas wireless isp Books about 1964 and 1965 buick rivieras conference calling Utility roof carry racks australia http://www.cooper-vision-contact-lens.info/Medication-pain-ultram-20.html Created the ultimate car cover peugeot angel moped Audi s4 0 100 lose weight quick safley and no pill