Τρίτη, Απριλίου 11, 2006

O Zακ Στεφάνου και ο "Όμορφος κόσμος" μας





*το παρακάτω κείμενο ποστάρεται εξαιτίας της απουσίας μου απο την αποψινή συναυλία...

Πήγαινα δευτέρα λυκείου όταν στο προαύλιο ήρθε ένας φίλος μου και μου ζήτησε να του βρω απο το ίντερνετ συγχορδίες για ένα τραγούδι που ακούγεται σε μια σειρά του..μεγάλου καναλιού...έκατσα λοιπόν τρίτη βράδυ νομίζω ήταν και είδα ττους τίτλους της σειράς για να ακούσω και το τραγούδι..είναι απίστευτα χαζό το να περιγράψω τι ένιωσα ακούγωντας το Δείξε μου τον τρόπο...με καθήλωσε η φωνή του,η μελωδία του..οι στίχοι...τον λέγαν Ζακ Στεφάνου..
την επόμενη μέρα μιλούσα με τον αδερφό μου στο τηλέφωνο και μου είπε πως πήγε Φάμελλο-Γαλάνη και πως εκεί ήταν ένας πιτσιρικάς που αν τον ακούσω θα κολλήσω.συγκράτησε μόνο το ζακ..ήταν αρκετό νομίζω...πέμπτη μετα το σχολείο αγόρασα το δίσκο ο οποίος δεν σταμάτησε να παίζει για πολλές πολλές μέρες..στις εμφανίσεις δεν μπορούσα να πάω λόγο φροντιστηρίου,αλλά μέσω του διαδικτύου μάθαινα όλο και πιο πολλά για εκείνον..είχα κολλήσει με τα τραγούδια του..ζωντάνευαν τις στιγμές μου,με χαλάρωναν απότο υπερβολικό άγχος για τις πανελλήνιες...με ηρεμούσαν...τον απρίλιο του 2004 νομίζω ο ζακ έκανε την πρώτη του παγκόσμια για το δίσκο του Στο διάστημα δραπέτες,με την εμφάνιση μαζι του στη σκηνή της γαλάνη,του φοίβου και του φάμελλου.....δεν μπόρεσα να πάω λόγω πανελληνίων αλλά έδωσα υπόσχεση στον εαυτό μου πως μόλις τελειώσει το μαρτύριο που ζούσα δεν θα χάσω εμφάνιση.θυμάμαι τότε είχαν πάει κάποιο φίλοι μου και μάλιστα με πήραν και άκουσα λαιβ το δείξε μου τον τρόπο..αυτό που τόσο αγαπούσα..
ο καιρός πέρασε και όλο και πιο πολύ δενόμουν με τα τραγούδια του..και με την όλη του παρουσία στην δισκογραφία..δεκέμβρη 2004 εμφανιζόταν στο μετρό στην αθήνα με τον φοίβο..πήγα με ένα πολύ δικό μου άτομο και πέρασα μοναδικά..δεν ξέρω γιατί αλλά τον επόμενο μήνα ήμουν συνεχώς με ένα ατελείωτο χαμόγελο στα χείλη εξαιτίας του live και της ενέργειας που μου είχε μεταδώσει..είναι περίεργο αλλά πέρασα με το δισκάκι αυτό τις πιο δύσκολες στιγμές των εξετάσεων..όταν ήθελα να τα παρατήσω όλα αλλά έκανε υπομονή και είχα πιαστεί απο μουσικές με δύναμη..
πέρασα τις πανελλήνιες..δεν είχα ξεχάσει την υπόσχεση μου...ο Ζακ νοέμβρη 2005 έβγαλε τον Ομορφο κόσμο..πολλοί λένε πως ο πρώτος δίσκος είναι καλύτερος αλλά εγω δε συμφωνώ...και αυτός ο δίσκος είναι γεμάτος τραγούδια που έχουν κάτι αν σου πουν..που δε σαφήνουν να ξεχάσεις ότι είσαι παιδί..ότι πέρασες από την παιδική-νεαρή ηλικία και ότι για να "επιβιώσεις" δεν πρεπει να την αρνηθείς ποτέ...

δεν έχω τηρήσει την υπόσχεση μου..δνε πήγα σε κανένα live του ακόμα..λέω στον εαυτό μου ότι απλά έτυχε ...και ίσως αυτό να είανι τελικά...δεν μαρέσει να μη κρατάω τις υποσχέσεις μου και επειδή η σημερινή εμφάνιση του ήταν μοναδική,καταγράφεται ότι στην επόμενη(να μαστε καλά κατερινάκι) θα είμαι εκει...

όλα αυτά γιατί τα έγραψα? δεν ξέρω..μάλλον γιατι δεν νυστάζω και το σκεφτόμουν..:)

βασικά το κείμενο είναι γιαυτούς που κρατούν ακόμα τις αμφιβολίες τους για τον νεαρο θεσσαλονικιό..είναι γιαυτούς που τον σνομπάρουν(???με την καλή έννοια φυσικά),γιαυτούς που δεν κοιτάνε τον τραγουδοποιο Ζακ αλλά κάτι απο το κοινό του,γιαυτούς που θα πρότεινα να ανοίξουν τα μάτια της καρδιάς τους... όλο δικό σας...

Κι αν αυτή γιορτάζει και δώρο δεν της πήρα
κι αν μ’ αγαπάει κι εγώ την τυραννώ
κι αν πολλά μου δίνει και λίγα μου ζητάει εγώ

Κι αν μ’ έχει γεννήσει κι είμαι ένα κι εξήντα
κι αν της φωνάζω, που είμαι κοντός
κι αν καμιά φορά στο σπίτι δεν τρώω, έτσι κι αλλιώς

Ένα δώρο σε μια όμορφη γυναίκα
που χει κάνει το πιο ωραίο παιδί της χαρίζω
κι αν δακρύζω, δε μ’ αρέσει
είναι πολλή η αγάπη που χει δώσει

Μα το ωραίο της παιδί, δε θα τη προδώσει
Πριν παλαβώσει, θα της πει σ’ αγαπώ
Κι αυτή θα το φιλήσει και θα πει
το γλυκό μου το παιδί

Κι αν το δωμάτιο μου είναι αχούρι
κι αν καμιά φορά φέρνω κακούς βαθμούς
κι αν συνέχεια σπάω τα σπυράκια στη μούρη, αυτούς

Ν’ ακούς που έχουν μια κιθάρα
και στον κόσμο μια μαμά και την αγαπούν
Κι άμα δε μπορούν να της το πουν
της το γράφουν και της το τραγουδούν

Αυτούς που έχουν μια κιθάρα
και στον κόσμο μια μαμά και την αγαπούν
κι άμα δε μπορούν να της το πουν
της το γράφουν σε κασέτα, στ’ αυτοκίνητο το βάζουν

Και το πρωί όταν τ' ακούσει
πριν δουλέψει, νυσταγμένη θα σκεφτεί
το γλυκό μου το παιδί


(κική μου σευχαριστώ για το αυτόγραφο..το έχω ακόμα....:) )
...
k* ξέρεις και γιατί άλλο αγαπάω τον ζακ ε? να σαι καλά που ήρθες στη ζωή μου..τρελή..

**Tην photo την "έκλεψα" απο το www.zakstefanou.ws

18 σχόλια:

hopkins είπε...

Και ναι λοιπόν. Εγώ είμαι ένας απο εκείνους με τις αμφιβολίες που αναφέρεις. Σε ότι αφορά τον Ζακ, δεν έχω ακούσει το 2ο cd. Το πρώτο μου φάνηκε, πως να το πω μην σε πληγώσω... ψιλοχάλια! :) Από το δεύτερο cd θυμάμαι ότι μου είχες βάλει ένα τραγούδι όταν είχαμε πρωτογνωριστεί που μου άρεσε. Αλλά ως εκεί. Κανα δυο ακόμα που μου έβαλες τότε... άσ' το καλύτερα! :) Με λίγα λόγια, ΔΕΝ Μ'ΑΡΕΣΕΙ Ο ΖΑΚ!!! ΖΑΚ SUCK! Μ'άρεσε αυτό το τελευταίο! Θα στο λέω συχνά! :Ρ Σε ότι αφορά το κείμενο σου, είναι πολύ πολύ όμορφο. Και είναι ωραίο που έχεις βρει κάτι που σε αγγίζει τόσο! Και ας είναι ο Ζακ Suck! :D

Ανώνυμος είπε...

...maio an dn kano lathos itan i proti prosopiki sinavlia tou Zak...

k* είπε...

sd54..HEEELP
πώς έβαλες εικονίτσααα??
εννοώ αυτό το παιδάκι με το σκελετό..
εε?

k* είπε...

Ναι βρε παιδιά
γι'αυτό υπάρχει δημοκρατία..για να λέει ο καθένας ελέυθερα τη γνώμη του!
Εμένα πχ δε μ'αρέσει η Βίσση, άλλοι πάλι είναι φαν της.Ε πώς να το κάνουμε, το γούστο είναι υποκειμενικό.Διορθώστε με αν κάνω λάθος, νομίζω ο Βολταίρος είπε κάτι σχετικό, κάτι τύπου''διαφωνώ μαζί σου αλλά θα υποστηρίζω μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να υπερασπίζεσαι τη γνώμη σου''.Ένα παρεάκι είμαστε όλοι εδω μέσα βρε..

Λοιπόν χτες βράδυ, ήμουνα κι εγώ εκεί , με το τρύπιο μου βρακί. Ε τι να πω ρε παιδιά, δεν θα μπορέσω να είμαι αντικειμενική,ο Ζακούλης είναι η αδυναμία μου η μεγάλη..!!
Η Isixiaa δεν τον έχει δει ποτέ λάιβ, εγώ πάλι δεν έχω χάσει παράστασή του..Και δε φτάνει αυτό..Ρε παιδιά είναι απίστευτο, αλλά τον πετυχαίνω συνέχεια μπροστά μου!Πάω για καφέ, τσουπ και το πιτσιποπάκι.Πάω στο σταθμό των τρένων να παραλάβω κόσμο,αααπ και το παιδάκι μου, μπαίνω στο μετρό να πάω στη δουλειά, τονκκκ το ανθρωπάκι μου!Ε στο τέλος μου λέει ''θα σε κλωτσήσω ρε!!!'' Γελάμε πολύ..!!
Χτες ήταν μοναδικός όπως κάθε φορά.Μας κέρδισε ξανά, μας μάγεψε, μας τρέλανε.Απίστευτη ενέργεια,πολύ κέφι,τρέλλα, γέλια, μελωδίες.
Τα'δωσε όλα. Και μ'άρεσε που η μπάντα του αποτελούνταν από παιδιά της ηλικίας μας! Και η Ειρήνη μπουμπούκι σκέτο.Σαν ψεύτικη.Και είχε και φωνάρα!Μπράβο στα παιδιά, χίλια μπράβο!Μας κάνουν περήφανους, νιώθουμε πως η γενιά μας έχει να δώσει πολλά ακόμη..
Αματούλι νεξτ τάιμ αν το χάσεις θα σε πνίξω..! λολ
μάκια στα μουτράκια

k* είπε...

nai ame..ti peirazei pou exw kokkina mallia..dikaioumai na symmaxisw ki egw me to gketo tou oksyzene..
to'paiza kai serlok holms tromara mou
tzampa h kamparntina kai ta gyalia hliou
tzampa kai h perouka, to moustaki, to manhtofwnaki..tosa lefta gia to tipota

pou sto kalo htan o en logw typos reee?
tous flertara olous mexri na katalavw!!
rezili egina!

ama se piasw..
thn allh fora vale ton zak.egw allon parakolouthisa

Ανώνυμος είπε...

k* i allios kataskope tis simforas...emena dn me flertares parolo pou imoun ekei...;)
toso aparatiritos perasa? elpizo tin epomeni fora na epanorthoseis...:D

oso gia tin eikona... tin anevazeis px sto img.photobucket.com kai meta antigrafeis to url sto profil su.. life is soo simple...;)

k* είπε...

ax ti omorfaaa! thx sd54!
isoun ekeiiii??????
me ti emoiazes?ti forouses?pou kathosoun?thelw na ta kserw olaaaa!!!
tha se flertarw thn epomenh..kai meta tha les''o kataskopos pou me koutoupwse'' xaxa(plakitsaaa)

Ησυχια είπε...

καλως ήρθες sd54...
κι όσον αφορά την πρώτη του συναυλία,ναι ήταν αρχές μαίου..

Ανώνυμος είπε...

Εγω εχω να πω το εξης...Ο Ζακ δε μου αρεσει απο το λιγο που εχω ακουσει.Λιγο ναι το παραδεχομαι.Το δειξε μου τον τροπο ειναι ενα χιτακι οποτε δε θελω να γραψω κ πολλα γι'αυτο.Για το γλυκο της το παιδι που εγραψες κ στο ποστ σου ομως, εχω να πω οτι ειναι υπεροχο τραγουδι.Απο την 1η φορα που το ακουσα μου αρεσε παρα πολυ για την απλοτητα του κ για την αμεσοτητα που χε.Αυτα μικρη!

Ησυχια είπε...

αλίκη μου σόρρρρυ αλλά δεν λές χιτάκι το δείξε μου τον τρόπο...αυτά..κατα τ'άλλα οι απόψεις σου δεκτές..:)

hopkins είπε...

Ζακ Suck :P

Ανώνυμος είπε...

''me ti emoiazes?ti forouses?pou kathosoun?thelw na ta kserw olaaaa!!!''

me ton brad pitt....
tzinaki, mof mplouza me prasini stampa...
kentro, teleftaio trapezi...

''tha se flertarw thn epomenh...''

afto einai desmevsi?

:DDDD

νερα'ι'δάκι .... είπε...

Όταν πρωτάκουσα τον Ζακ (χωρίς ακόμη να ξέρω ποιος είναι) στο τραγούδι της σειράς, πέρα από τους στίχους που μου άρεσαν πολύ, μου άρεσε πολύ η φωνή του. Κι όταν έμαθα την ηλικία ατόμου που αντιστοιχούσε έπαθα πλάκα!

Πήρα το Cd του (το πρώτο) και μπορώ να πω πως μου άρεσε πολύ. Σε στιγμές που δεν είμαι καλά βάζω τα τραγούδια του να μου φτιάξει η διάθεση γιατί τα θεωρώ - πως να το πω χωρίς να παρεξηγηθώ;- ανάλαφρα, χαρούμενα...

Δεν κόβω φλέβα για τον Ζακ, αλλά δε μπορώ να πω πως μου περνά απαρατήρητος, μ' αρέσει.. Είναι κάτι διαφορετικό από αυτά που έχουμε συνηθίσει και νομίζω πως τα καταφέρνει καλά σε αυτό που κάνει.

Πάντως, αν κρίνω και από τη μικρή μου εμπειρία στο ραδιόφωνο, αρκετοί είναι αυτοί στους οποίους αρέσει. Ο καθένας με τα γούστα του πάντα! :-)

k* είπε...

evala eikonitsaaaaa evala eikonitsaaaa
thx sd54!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

αμάτα μου γλυκιά,
ήμουνα σίγουρη ότι θα το έχεις!!
;-)

κι εμένα μου αρέσει ο Ζακ, έχει δικό του στυλ και μου πάει!!

Ανώνυμος είπε...

ZAK theos.-

Ανώνυμος είπε...

What a great site » »

Ανώνυμος είπε...

That's a great story. Waiting for more. »