Σάββατο, Ιουλίου 08, 2006

νόημαα??? νόημααα??? π ο υ θ ε ν α ! :Ρ

πριν αρκετά χρόνια,δεκαετία κοντά, ο αλκίνοος καθόταν ξημερώματα σ'ένα παγκάκι στην παραλία της χαλκίδας και αναζητούσε ένα μαγαζί σαυτή την πόλη που να μπορεί να κάτσει,να πιει ένα ποτό και να ακούσει καλή μουσική.περνούσαν από την παραλία κάτι νεαροί και τους ρώτησε αν υπήρχε κάτι τέτοιο εκεί τριγύρω και εκείνοι γελώντας απάντησαν πως όχι..φυσικά όχι...μεσα στην απελπισία του λοιπόν έγραψε τους παρακάτω στίχους...


Λάθος πόλη

Αγνωστη πόλη πως βρέθηκα εδώ
καφενεία και δρόμοι και σπίτια
ζωό αδέσποτο μονάχος γυρνώ
νυχτοπούλι που τρέμει την νύχτα

Κίτρινα φώτα,σκοτάδια αδειανά
δυο αιώνες,δυο χρόνια,μια μέρα
η μνήμη ουρλιάζει και με σπρώχνει ξανά
στο εδώ,στο αλλού,στο πιο πέρα

Λάθος πόλη,λάθος ζωή διάλεξε η ζωή μου
μείνε μαζί μου...
Λάθος πόλη,λάθος στιγμή διαλέξαν τα ονειρά μου
μείνε κοντά μου...

Ολοι κοιτάζουν,δεν με βλέπει κανείς
κι ούτε ένα βλέμμα να σε θυμίζει
το κρυμμένο πένθος μιας μεγάλης γιορτής
το αόρατο τείχος του χτίζει

Ξημέρωσε,φεύγει τ'ουρανού η πληγή
πουθενά τ'ονομά σου δεν είδα
στης Τυφλίδας το κάστρο κλαίει ένα παιδί
κι εγώ κλαίω μονάχος στην Χαλκίδα

πιάνομαι απόψε κι εγώ από το τραγούδι αυτό που ποτέ δεν έχω ακούσει.. βρίσκομαι σε εντελώς λάθος πόλη..αααιντε και περνά ο καιρός...

όλα είναι τόσο μα τόσο ήρεμα..τίποτα δεν έχει συνταράξει την καθημερινότητα,παρα μόνο μια τυχαία συνάντηση στην αθήνα...μια συνάντηση που πιθανότατα να μη σημειωθεί ξανά,αλλά ήταν ωραίααα..

βαριέμαι βαριέμαι βαριέμαι..
σταματάω να γκρινιάζω στο βλογκ.πάω να πιάσω κάποιον καημένο στο μσν :Ρ


4 σχόλια:

mn8 είπε...

Ευτυχως δηλαδη που δεν ανοιξα το μσν :) Σε καταλαβαινω, ετσι νιωθω κι εγω στα Γρεβενα... Ισως η λυση να κρυβεται σε καποιο ΜΡ3 πλαυερ, με λιγο κρασι [καλα...ισως οχι και τοσο λιγο :)] και μια βουτια στο μυαλο σου και στα συναισθηματα σου. Φιλακια :)

Ησυχια είπε...

φίλτατε μν8,
ίσως έχιες δίκιο.θα βάλω το κρσάκι,θα βάλω και το μπ3 και θα απολαύσω τις μοναξιές μουυυυ...
να σαι καλαα
*

hopkins είπε...

Να ξεβαρεθείς και να πας καμιά βόλτα με τις φιλενάδες σου! :)

Ανώνυμος είπε...

best regards, nice info »