Τετάρτη, Ιουλίου 12, 2006

σεληνιαζόμαστεεεε????

τρίτη 11 ιουλίου : μια κατα τάλλα συνηθισμένη μέρα,με ξύπνημα το μεσημέρι,χουζούρεμα,φαγητό,όχι μάθημα οδήγησης,βόλτα στην παραλία και πάλι χουζούρεμα...
το τηλέφωνο στισ 5 χτυπάει και η κολλητή μου με προειδοποιεί ότι το βράδυ θα πάμε αλυκές.σε μια μεγάλη παραλία που έχει πολλά beachobara(Που λεει και ένας φίλος μου),όπου ένα απο αυτά λόγω του στρογγυλού φεγγαριού έκανε πάρτυ..χωρίς να μπορώ να αρνηθώ,μουρμούρισα ένα οκ μιας και η ιδέα με χάλασε αφού το μέρος είναι μακρυά και μετα χρειαζόμουν ταξι για να γυρίσω..
η ιδέα μου έρχεται όταν πια είχα αλλάξει το τρίτο πλευρό για το απογευματινό χουζούρεμα."θα πω ότι θα κοιμηθώ στην αναστασίαα"..έτσι κι έγινε.πάω κουνιστή λυγιστή στον μπαμπά μου κι με γλυκήτατο ύφος κερδίζω τη μάχη..τώρα λοιπόν το μόνο που έμενε ήταν να φτιάξει κάπως η διάθεση μου..
ετοιμάστηκα,και πριν τη παραλία πήγα για καφέμε ξαδέρφια και αδερφό...ναι ναι η διάθεση ανέβαινε...
γύρω στις έντεκα φτάσαμε αλυκές..έχοντας 3 μπουκάλια μαυροδάφνη στις τσάντες,στρώσαμε στην άμμο και κοιτάζαμε το φεγγάρι..η αφεντιά μου έιχε ξαπλώσει σε ξαπλώστρα και είχα απόλα θέα.κόσμο,φεγγάρι,θάλαασσσα..
η ώρα πέρασε και ένα παιδί άρχισε να γδύνεται(απο μέσα φορούσε μαγιώ) και έπεσε στη θάλασσα.ακολούθησαν άλλοι 2 αλλά εμείς ήμασταν διστακτικές.η μια φίλη μου έιχε λιώσει πάνω στη ξαπλώστρα,κοιμόταν για κανα 4ωρο,η άλλη ήταν με το έτερον ήμιση(χτες τα καλάαα),η τρίτη φορούσε τζιν και δεν έιχε μαγιώ και η τέταρτη έιχε ρώσους επισκέπτες..:Ρ
παρόλα αυτά μπήκαμε μέχρι το γόνατο μεσα και χορεύαμε ασταμάτητα στη θάλασσα,ώσπου οι άλλοι αρχίζουν και πλατσουρίζουν πάνω μας και γινόμαστε λούυτσααα...βγαίνουμε βρεγμένες έξω,κι συνεχίζουμε το χορό αν και το κρύο ήταν ήδη τσουχτερόο...
ήταν μαγικά..υπέροχα... συνεχίστηκε μέχρι τις 7.30 το πρωί...

δεν έρω αν έχω ζήσει πιο όμορφες στιγμές..πολύ γέλιο και ωοσταλγία για τα παλιά...
το μόνο πρόβλημα είναι πως μόνο ν ατα γράψω μπορώ προς το παρων,μιας και δεν έχω φωνή καθόλου.... :):)

και εις άλλα με υγεία..
ευχαριστώω παλιομπάζααα..
(δεν έχω θλίψη μα μου χει λείψει το κοριτσάκι αυτό που αγάπησες τυχαίαα...)

8 σχόλια:

. είπε...

yeyyyyyyyy! τέλεια =)

marmaladebloom είπε...

hey!!!!
xalkidaia eisai?
ki egw!!!!!
de phga omws sto fetino fullmoon party alla upothetw tha ginei kai ton augousto allo ena!
kai pali mporw na sou pw pws liga les...
autes oi stigmes einai MAGIKES ki ANEPANALHPTES!!!!!!!

Ησυχια είπε...

@marilina: yeaaaaaaaa!!!!:):):):)

@marmaladeboom: γεία σουυ..ναι από χαλκίδαα..φυσικά και θα γίνει και τν αύγουστο και έμαθα μάλιστα ότι εκείνο θα είναι καλύτεροο..:):)

marmaladebloom είπε...

;) tha me diakrineis tote sto pluthos na xazeuw to feggari kai na apolabvanw to poto mou....!!!!!!!!!!

Ησυχια είπε...

ραντεβού στις ξαπλώστρες με πετσέτες για νυχτερινό μπανάκι...;)

Ανώνυμος είπε...

This is very interesting site... » » »

Ανώνυμος είπε...

Best regards from NY! Planet of asses Cadillac with rims http://www.tenuate-online-4.info/270-phendimetrazine.html Southland life insurance co Dura-built window awnings Arctic cat tvs and car stereo Keyword contact lens game lotto online Hummer limousine in los angeles

Ανώνυμος είπε...

Cool blog, interesting information... Keep it UP new bright hummer h2 meridia 165.00 2004 toyota camry accessory Black jack boats Lands end womens pink jean jackets Li invest 2005 Oldsmobile 350 rocket engine 2b hp 2b 1968