Τετάρτη, Αυγούστου 09, 2006

υπάρχει ψηλά ένα αστέριι..

κόπηκα στα σήματα στο είπα..? δύο λάθη πάλιιι..δε πειράζει..
είμαι ευτυχισμένη στο είπα?...
απόψε έχει πανσέληνο το ξέρεις?...
ραντεβού στις αλυκές αργα το βράδυ..
νωρίτερα σε περιμένω στη συναυλία για το δημήτρη...πρέπει να πάμε..όλοι...
είμαι καλά στο είπα?
κόπηκα στα σήματα...:P:P
σαγαπάω το ξέρεις?...
μου λείπεις....
περιμένω να σε ξαναδώ κάποια στιγμή,σύντομα..3 χρόνια είναι πολλάα..
έλα απόψε ε? τουλάχιστον στο όνειρο μου,εκεί κάπου σε μια ξαπλώστρα...
μου έλειψες...
σαγαπάω...

έλα μαζί μου μια νύχτα μόνο,βήμα με βήμα
σα γλάροι ξέγνοιαστοι να ταξιδέψουμε πάνω απτο κύμα
εμείς κι η αγάπη μας για ένα άλλο όνειρο,για άλλη φωλιά
τον έρωτά μας θεό να κάνουμε και βασιλιάα...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

This is very interesting site... » »