Πέμπτη, Αυγούστου 10, 2006

θάλασσα,μουσική,έρωτας ζωή ....

το υπέροχο ολόγιομο φεγγάρι του ευγούστου ξεκίνησε πριν λίγες ώρες το ταξίδι του για την επιστροφή...του χρόνου πάλι τέτοιες μέρες θα το συναντήσουμε ξανά..θα μας κάνει παρέα άλλο ένα βράδυ και θα μας κλέβει το βλέμμα από κάθετι άλλο..

έτσι κι εγώ χτες..κάθε που δεν ήθελα να σε κοιτάξω,κοίταζα ψηλά..παρακαλούσα την αδερφή ψυχή μου να κοιτάζει κιαυτή..να αισθανθώ τον πραγματικό μου φίλο κοντά..το ποτό ατελείωτο..μπάνιο νυχτερινό και αμέσως μετά στεγνά ρούχα,λευκό μπουκάλι κρασί στο χέρι και συνεχής χορός με τις φίλες μου για να φύγει κάθε αρνητική ενέργεια.για να φύγεις εσύ από το μυαλό μου..και έφυγες..παρόλο που ήσουν δίπλα μου,στη σκέψη μου δεν ήσουν..και δε θα είσαι ποτέ ξανα...

έσκασε μήνυμα χτες στο κινητό που το είδα και το συνειδητοποίησα το ξημέρωμα πια..
"θα περάσουν οι μέρες..ναι ο χρόνος μου τάζει πως το φως της αυγής,σβήνει κάθε σκοτάδι..."
σευχαριστώ...ξέρεις εσύ...ανέβαινω σε λίγο πάνω...σε πολύ λίγο και τότε θα φτιάξουν όλα και για τους δυό μας...

κλαίω..κλαίω και θα το κάνω ώσπου να σβήσει κάθε σπίθα που έχω μέσα μου για σένα...θα σβήσει ...

όση ώρα έγραφα έπαιζε στην επανάληψη ο αιώνιος σταθμός... ειλικρινά ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου τα δυο άτομα που το τραγουδάνε...είναι λύτρωση να σε συντροφεύουν σε τέτοιες στιγμές,αυτά τα τραγούδια...

θα περάσει και θα φτιάξουν όλα...
το ποτήρι γέμισε ξαφνικά και δε θα αφήσω κανέναν και τίποτα να μου το ξαναδειάσει...

υ.γ.παρόλες τις δυσκολίες της ψυχής η χθεσινή βραδιά ήταν υπέροχη...

3 σχόλια:

hopkins είπε...

:)

Pegasus είπε...

Όπως κι αν είναι το φεγγάρι, η όψη του σε γεμίζει όνειρο και ελπίδα... Να το κοιτάς πάντα όταν απελπίζεσαι αγάπη μου!!!

Φιλιαααα! ;)

Ανώνυμος είπε...

Όλα καλά να πηγαίνουν..

:-)