Σάββατο, Αυγούστου 26, 2006

το βάζω τέρμαααααααααααααααααααααααααααα!!!!!

πάει και τελείωσε έγινε το αγάπημενο μου τραγούδιιι...


Πρώτη μου φορά κοιτώ τα μάτια σου
και πνίγομαι σε θάλασσα βαθιά
κάτι πας να πεις μα είναι ανώφελο
κατάλαβα, σιωπή στα ξαφνικά

Δεν τελειώνει έτσι η αγάπη
δεν τελειώνουν όλα τόσο απλά
μια παρένθεση άνοιξε κι ο χρόνος σταματά
Δεν τελειώνει έτσι η αγάπη
μια καρδιά που ξέρει ν΄αγαπά
σαν φωτιά που σιγοκαίει χτυπάει παντοτινά

Μοιάζει πιο μικρός ο κόσμος γύρω μου
η εικόνα σου στοιχειώνει το μυαλό
και με πιάνει Θεέ μου το παράπονο
που σ΄αγαπώ μα δεν είναι αρκετό

Δεν τελειώνει έτσι η αγάπη
δεν τελειώνουν όλα τόσο απλά
μια παρένθεση άνοιξε κι ο χρόνος σταματά
Δεν τελειώνει έτσι η αγάπη
μια καρδιά που ξέρει ν΄αγαπά
σαν φωτιά που σιγοκαίει χτυπάει παντοτινά

5 σχόλια:

παλιός οδοιπόρος είπε...

μπορουμε να εχουμε και το μπιθρη μηπως δεσποινις;

ευχαριστουμε ταμαλα εκ των προτερων!
σας φιλουμε και σας αναμενουμε με λαχταρα!

Ησυχια είπε...

βρε κουτο..βρε κουτοο..θα σε μαλώσωω..
δε θυμάσαι που μου είχες ζητήσει να σου γράψω το σιντι της δεσποινίδος ΤΑΜΤΑ για να το πάρεις μαζλι σου αμερική..???ε λοιπόν εκεί μέσα είναι το τραγούδι..
αχ αχ δεν ακούς προσεχτικάααα...:):)

καλή αντάμωση να έχουμε..

παλιός οδοιπόρος είπε...

για τις λασπολογιες σου ετοιμασου την τεταρτη να ταπεινωθει ΑΚΟΜΑ μια φορα στο πινγκ-πονγκ ή αλλιως ΤΑΒΛΙ! :) :) :Ρ

k* είπε...

mme? zeis?
giati eksafanistikes etsi?

παλιός οδοιπόρος είπε...

ζω! :p

καλα μη βαρατε για το αματουλινι πηγαινε η ερωτηση! :)

ζει! προς το παρον..αυριο δεν ξερω..ισως την λιωσω πολυ στο ταβλι και δεν αντεξει!!! :)))))