Δευτέρα, Απριλίου 09, 2007

πάει κι αυτό ...

το πάσχα τέλειωσε μα οι διακοπές του καλά κρατούν...για πόσο ακόμα?
οι μέρες πέρασαν τόσο μα τόσο γρήγορα και το μόνο που θέλω είναι να μείνω κι άλλο πολύ στη χαλκίδα...πολύ πολύ ....
χτες τελικά κάναμε τα σχεδόν συνηθισμένα..μετά από ένα γερό ξενύχτι το σάββατο το βράδυ,ο αδερφός μου θέλησε να με ξυπνήσει με πιάνοο...ωχ ωχ στο πόδι από τις 10 με 4 μόλις ώρες ύπνο..πήγαμε στο χωριό κατα τις 12...η μαμά και ο άλλος αδερφός είχαν κάνει πολύ καλή δουλειά..μετα από μισή ώρα το κοκορετσάκι έτοιμο..και τα αβγά στο τραπέζι κομμένα με αλάτι,πιπέρι και λάδι..τέλειο!!
σκάσαμε στο φαί..η μαμά εκτός από όλα τα άλλα είχε κάνει και λαζάνια γιατί εγω δε τρώω αρνι..ήταν όμορφα,οικογενειακά..μα κάτι έλειπε στα σίγουρα...έλειπαν τρία πρόσωπα αγαπημένα.....
επιστροφή στη χαλκίδα,και αμέσως καφεδάκι στην παραλία..τάβλι,συζητήσεις ατελείωτες και πολλά γέλια..όοτι να ναιιι και όοοτι κάτσειι...το βράδυ πάλι βόλτα με πολύ καλή παρέα...άντε να δούμε πως θα πάμε πάνω.η μισή θέλω να πάω και η άλλη μισή να μείνω εδώωω..
και του χρόνου με υγεία πάνω απόλα!
χρόνιά πολλά σε όλουυς.......

ποιός είσαι εσύ που με κοιτάς?...

3 σχόλια:

hopkins είπε...

Τα πρώτα χρόνια την είχα και εγώ αυτήν την αίσθηση. Δεν ήξερα αν προτιμούσα νά είμαι Πρέβεζα ή θεσσ/νίκη. Τώρα δεν έχω τέτοια προβλήματα. :)
Επίσης μην στεναχωριέσαι που φεύγεις. Δεν έχεις άλλη επιλογή. Δυστυχώς για σένα, θες δεν θες, θα γυρίσεις κοντά μου. χεχεχε :)

Menelaos Gkikas είπε...

Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη. Και εμείς περάσαμε όμορφα και οικογενειακά. Τάβλι έχω χρόνια να παίξω και οι βόλτες στην παραλία στη Μονεμβασιά, είναι όμορφες τα καλοκαίρια το απόγευμα μόλις έχει πέσει ο ήλιος. Παρόλα αυτά και η άνοιξη εκεί έχει τη δική της ομορφιά. Ωραίο σημείο είναι το σημείο με τη γέφυρα που λίγο πιο κάτω οδηγεί σε μία μικρή προβλήτα. Γενικά φροντίζω να περνάω όμορφα χωρίς να στενοχωριέμαι! Άλλωστε στο χέρι μας είναι να κάνουμε το καλύτερο δυνατό! Καληνυχτούδια.

karderinaki είπε...

"η μισή θέλω να πάω και η άλλη μισή να μείνω εδώωω.."

Ακριβώς το ίδιο νιώθω κι εγώ.
Καλά να περνάς!