Παρασκευή, Απριλίου 27, 2007

σε θέλω εδώ για να υπάρχω ...

το blog τελευταία έχει γίνει πολύ πιο ροζουλί από το φόντο του,μα δε φταίω εγώ ειλικρινά...όσοι με ξέρετε,με νιώθετε...έπρεπε να ποστάρω ένα τραγούδι που εδώ και λίγη ώρα με φρίκαρε(με την πιο υπέροχη έννοια..)...δήμητρα γαλάνη και γιώργος καραδήμος...σε θέλω εδώ ο τίτλος του,και όλα όσα θέλω να σου πω τα λένε οι στίχοι του...

Σε θέλω εδώ για να μπορώ όλα όσα ζω να΄ναι δικά μου
να΄σαι πληγή απ΄την πληγή
να΄σαι χαρά απ΄τη χαρά μου
να΄σαι εδώ γιατί η ζωή
με ένα σώμα δεν αρκεί
σε θέλω εδώ για να υπάρχω

Σε θέλω εδώ για να μπορώ
να΄χω έναν άνθρωπο δικό μου
με τη σιωπή να του μιλώ
όπως μιλάω στον εαυτό μου
και να μοιράζομαι στα δυο
τ΄άστρα το χρώμα το λεπτό
ότι κι αν γίνει καρδιά μου
εσύ να΄σαι εδώ

Να μπορώ να σ΄αγαπήσω
να μπορώ να σε μισήσω
με το βλέμμα να σου δείξω
χωρίς να μιλήσω
τι θέλω να πω

Σε θέλω εδώ να σε κοιτώ
να σε ξυπνώ να σε κοιμίζω
σε θέλω εδώ για να μπορώ
κάτι από αγάπη να θυμίζω
να΄σαι εδώ γιατί η ζωή
με ένα σώμα δεν αρκεί
ότι κι αν γίνει καρδιά μου
εσύ να΄σαι εδώ

Να μπορώ να σ΄αγαπήσω
να μπορώ να σε μισήσω
με το βλέμμα να σου δείξω
χωρίς να μιλήσω
τι νιώθω

Σε θέλω εδώ γιατί η ζωή
με ένα σώμα δεν αρκεί
ό,τι κι αν γίνει σε θέλω
σε θέλω εδώ
σε θέλω εδώ

μαζί σου, μηδενίζω κάθε απόσταση...

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

:)

Menelaos Gkikas είπε...

Να'μαι κι εγώ. Πριν από λίγο γύρισα από το καφέ της σχολής. Τελικά η μουσική σου πάει πολύ. Η αλήθεια είναι ότι σε κάνει να αισθάνεσαι υπέροχα και σε γεμίζει ενέργεια. Το δικό μου το Σαββατοκύριακο αναμένεται... πυρετώδες! Θα κάτσω στο γραφείο μου στο δωμάτιο και θα διαβάσω με τις ώρες γιατί...επιβάλλεται. Έξοδος πάπαλα. Όμως θα μάθω υπέροχα πράγματα. Για αυτό λοιπόν θα ξαπλώσω ώστε αύριο να είμαι φρέσκος. Καληνύχτα γλυκούλα.

Ησυχια είπε...

αλικάκι μου..στο έχω ξαναπεί..ευχαριστώ..:)

φίλε μενέλαε γειά σουυ..ναι η μουσική μου πάει πολύ μάλλον.απλά φροντίζω κάθε μου στιγμή να τη μοιράζομαι παρέα με ένα τραγούδι.την ομορφαίνει τη στιγμή...πολύ...
όσον αφορά το δίάβασμα και καλά θα κάνεις,όλοι σιγά σιγά πρέπει να μπούμε στη διαδικασία αυτή.μα μη το παρακάνεις.ο καιρός είναι υπέροχος και δελεαστικός για υπέροχες βόλτες.καλα να περνάς!:)

p.s.πρόκειται για τραγουδάρα..

Lina είπε...

τσουλάκι!

MeinDeutsch είπε...

Ωραιο το κομματι στο podcast, αλλα δε βαζεις κι αυτο της Γαλανη, αφου εγραψες και τους στιχους; :)