Πέμπτη, Απριλίου 05, 2007

ότι να ναι vol.2

ξύπνησα με κλάματα.με είδε η μαμά και μου έφερε τσουρέκι.τέλειο δεν το συζητώ.τα κλάματα για λίγο σταμάτησαν.άρχισαν οταν συνειδητοποίησα πως είναι η 2η φορά στη ζωή μου που τρώω τσουρέκι και κλαίω για κάτι συγκεκριμένο.ε,τότε με έπιασαν τα γέλια.και γελούσα μόνη μουυυ..
η μέρα είναι τέλεια.έχει ήλιο,τόσο πολύ που σκεπάστηκαν όολες οι μάυρες σκέψεις..
έβαλα κοργιαλά.ένα τργούδι που θα το γράψω και εδώ σε λίγο,στο τέλος του μπλογκ.δεν ξέρω τι να πώωω..όλα θέλω να πάνε καλά..λες να πηγαίνουν κάθε που δαγκώνω τσουρέκι?;ρ
μα τα έφτιαξε τέλεια η μαμά μου..
ακούς εσύ εκεί πέραααα..είμαι καλάαα...όλα φτιάχνουν.από τη μια στιγμή στην άλλη από το ένα βράδυ στο άλλο..
σε λίγο θα ντυθώ,θα γίνω όμορφη και θα πάω για καφέ με τις φιλενάδες μου,που παρεπιπτόντως τελευταία πιστεύουμε ότι παίζουμε στη βέρα στο δεξί...:ρρρρ
μετά από μια κρίση διαρκείας,επανέρχομαι απίστευτα καλά...
δεν είμαι μόνη μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
αύριο έρχεται ο φανταρομπροοοοοοοοο!!!!
Κι αν δεν ήμουνα ποτέ εγώ
Αυτό που πάντοτε ζητούσες
Ν’ αλλάξω δε μπορώ
Κι αν δεν έμοιασα ποτέ εγώ
Μ’ αυτό που χρόνια αναζητούσες
Συγνώμη δε θα πω
Τίποτα δεν έχει μείνει εδώ
Τώρα αγάπη να θυμίζει
Για να κρατηθώ
Κι αν το τελευταίο σ’ αγαπώ
Της ώρας ήταν ένα ψέμα
Δε θα στο ξαναπώ

Τίποτα δεν έχει μείνει εδώ
Τίποτα να με κρατήσει

Θέλω μόνο, θέλω να σ’ αρνηθώ
Καρδιά μου
Τίποτα δεν έχω πια να πω
Το τέρμα μόνος μου κοιτάζω
Θέλω απόψε, θέλω
Να σ’ αρνηθώ
Και να χαθώ

Κι αν δεν έμαθες εσύ ποτέ
Πόσο αλήθεια σ’ αγαπούσα
Φταις εσύ γι’ αυτό
Κι αν δεν θέλησες εσύ ποτέ
Από μένα να το μάθεις
Που φτάσαμε ως εδώ

Τίποτα δεν έχει μείνει εδώ
Τώρα αγάπη να θυμίζει
Για να κρατηθώ
Κι αν το τελευταίο σ’ αγαπώ
Της ώρας ήταν ένα ψέμα
Δε θα στο ξαναπώ

Τίποτα δεν έχει μείνει εδώ
Τίποτα να με κρατήσει
Θέλω μόνο, θέλω να σ’ αρνηθώ
Καρδιά μου
Τίποτα δεν έχω πια να πω
Το τέρμα μόνος μου κοιτάζω
Θέλω απόψε, θέλω
Να σ’ αρνηθώ
Και να χαθώ

5 σχόλια:

Menelaos Gkikas είπε...

Καλησπέρα. Τα δάκρυα επιδεικνύουν ιδιαίτερα συναισθηματικούς ανθρώπους. Anyway! Εμείς φεύγουμε αύριο ξημερώματα ομαδικώς για Μονεμβασιά. Σήμερα το βράδυ μάλιστα τα ετοιμάσαμε όλα! Το Πάσχα εκεί είναι πολύ όμορφα. Όπως γνωρίζεις άλλωστε η εβδομάδα των παθών είναι οικουμενικής σημασίας! Καλό σου βράδυ.

hopkins είπε...

Έτσι μπράβο :)

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

ouf de vgazw akrh.... pare to link gia thn eikonaaaaaa:P:P:P


http://img215.imageshack.us/img215/769/tsourekicow00sd3.jpg