Δευτέρα, Νοεμβρίου 07, 2005

τώρα πάω,πάω μακρυά....

το ταξίδι αρχίζει αύριο...οι βαλίτσες γεμάτες ρούχα,cd,φωτογραφίες,αναμνήσεις,ελπίδες,όνειρα,αναμνήσεις,ελπίδες,όνειρα,...,όνειρα...τα συναισθήματα είναι πολλά κι ας ξέρω ότι μαλλον σε μια εβδομάδα θα επιστρέψω για τα υπόλοιπα...δε θα αφήσω πολλά πίσω..μα θα αφήσω μονάχα αυτά που με πληγώνουν...όλα τα άλλα θα έρθουν μαζί μου να με συντροφεύσουν για ακόμα μα φορα..να γεμίσουν το σπίτι και την καρδια μου....
διψάω να ζήσω..πονάω όμως που θα είμαι μακρυά απο δικούς μου ανθρώπους..#ξέρω όμως ότι θα μου κάνει καλό...και αυτό το γράφω γιατί ξέρω ότι εσύ κάποια στιγμή θα το διαβάσεις αυτό...θέλω να νιώθεις ότι είμαι δίπλα σου και να ξέρεις πως ότι κι αν χρειαστείς θα γυρίσω αμέσως..αρκει να σε νιώσω..να με αφήσεις δηλαδή...όπως ξεκίνησες να κάνεις τον τελευταίο χρόνο..θα είμαι κοντα σου χαζε..κοντά σας δηλαδή..απλά θα περνάω λίγο καλυτερα απο ότι φαντάζεσαι..μην ανησυχεις..η μικρή σου αδερφη θα προσέχει.. έχει εσένα εξάλλου και τα τσιράκια σου....

πέφτω για ύπνο..να σου αφήσω και το δωμάτιο isixoo...όλα θα πάνε καλά...σίγουρα...και να ξέρεις πως θα βάλω μυαλό πάνω και φυσικά θα πολεμήσω για το τενις,ώστε στην επιστροφη τα χριστούγεννα να σκισουμε στο διπλό ...εγώ κ εσύ Vs menee κ rg...

σε φιλώ γλυκά...#

περιμένω με ανυπομονησία να ανοίξω τα φτερά μου και να πετάξω... θα πετάω κοντά σου...να το θυμάσαι..κι ας επιμένεις στη λεξη block....

μα που πάς....
πάω μακρυά..
μ'αγαπάς?....
στο λέω είναι αργά..........
σ'αγαπάω...