Παρασκευή, Δεκεμβρίου 09, 2005

γιατί έχω κολλήσει με δύο τραγούδια?... γιατί ένα τραγούδι έχει τόση δύναμη ώστε να αλλάζει με τη μία όλον μου τον (εσωτερικό) κόσμο..?θέλω και το αφήνω μάλλον..όμως πως να αντισταθώ στην ένταση της χροιάς,της μουσικής και των στίχων, που με μιας διεγείρουν όλη την ένταση της δικής μου ψυχής... δακρύζω στο άκουσμα τους τελευταία,όλο και πιο συχνά...
αναρωτιέμαι άν όλα αυτά είναι φυσιολογικά..

να πάρει,θα ήθελα τον αδερφό μου τώρα..να του ρίξω μπουνιέεες..μου έχει λείψειι..να τον δουλέψω,να τον τσαντίσω,να του σπάσω τα νεύρα βρε αδερφέε..να αρχίσει κι αυτός να με τσιμπάει,μα μετά να με πάρει αγκαλιά και εγώ να κλάψω εκει μέσαα...

*όταν το δεις αυτό μη τολμήσεις να με πάρεις τηλέφωνο..θα γελοιοποιήσω την κατάσταση..απλά το έγραψα γιατι θέλω να με αισθάνεσαι,να μη χάνεις επεισόδια που είμαι μακρυά..παρόλα τα παραπάνω είμαι καλάα..είμαι ευτυχισμένη..σαγαπάααω....

το winamp συνεχίζει να παίζει τα δύο αυτά τραγούδια..άντε να προσθέσω ένα ακόμα..είμαι καλύτερα..:)όλα θα πάνε καλά..
...και το δάκρυ χρειάζεται πολλές φορές...

1 σχόλιο:

Pegasus είπε...

Kai poia einai ta tragoudakia pou sou kollhsan? :)

Smouts! Kalh sou mera!