Παρασκευή, Δεκεμβρίου 02, 2005

αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο...

υπήρξαν μέρες ατελείωτες που αναζητούσα αυτό που κάνω αυτή τη στιγμή...ήθελα τόσο πολύ να ξεδιπλώσω τις σκέψεις και τα όνειρα μου..το σπίτι όντως γέμισε χαρτιά από σκέψεις,όνειρα,ελπίδες...τόσο γεμάτη και ακόμα πιο πολύ είναι και η καρδιά μου εδώ πάνω..
δεν το κρύβω πια ότι στην αρχή φοβόμουν να τολμήσω...όμως τώρα πια με βεβαιότητα μπορώ να πώ,να ανοίξω δηλαδή το παράθυρο και να φωνάξω δυνατάα πως για πρώτη φορά νιώθω τόσο ζωντανή.δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει...

η αγάπη,τα όνειρα και η ελπίδα...3 σημαντικά κομμάτια που στην ιδέα τους,παλεύω να ζήσω τη κάθε στιγμή,το κάθε λεπτο..για κάποιους οι τρεις αυτές λεξούλες ίσως να φαίνονται ασήμαντες,αλλα πίστεψε με δεν έχω γνωρίσει πολλούς τέτοιους εδώ...ευτυχως...μάλλον αυτό είναι που με κάνει ευτυχισμένη...γεμάτη...

είναι πολύ όμορφο να βλέπεις να πραγματοποιούνται τα όνειρα σου...και αν όχι αυτα καθεαυτα,να βλέπεις να πλησιάζεις στην άκρη του ονείρου σου,να στέκεις,να χαμογελάς και να νιώθεις ικανοποίηση,πληρότητα και αγάπη...

προσπαθώ να βάλω τις σκέψεις μου σε μια σειρά και είναι ακατόρθωτο..συνέχεια ξεπηδά από μέσα μου η λέξη ελπίδα και μου αλλάζει τις σκέψεις και αυτά που θέλω να γράψω...
θα ακολουθήσω λοιπόν για μια ακόμη φορά τον αυθορμητισμο μου...
ελπίδα...μια λέξη κρύβει αστείρευτη δύναμη μέσα στα 6 της γράμματα.....μια δύναμη που γίνεται αυτόματα συνοδοιπόρος στη ζωή και αυτό γιατί στα σίγουρα δεν υπάρχει κανένα μα κανένα νόημα σε αυτά που κάνουμε, εαν δεν πιστεύουμε και δεν ελπίζουμε για το καλύτερο,που πιστεψέ με δεν είναι καθόλου μακρινό ή ουτοπικό..

αν δεν είχα μέσα μου αυτή την ελπίδα σίγουρα όλα θα ήταν διαφορετικά...σ'ευχαριστώ..

εις το επανιδειν από τη δευτέρα,από το δικό μου pc πιά...βλέπετε εδώ όλα είναι αλλιώς..μέχρι και ο κύριος οτε μας παίρνει τηλέφωνο....:)

**κι εγώ θα στέκω απέναντι σου και θα σε κοιτάζω...

αααααααααααααααα και ένα σημαντικό νέοο.... πήρα ποδήλατοοο....:):):):):):)

3 σχόλια:

παλιός οδοιπόρος είπε...

εχω να πω τοσα πολλα, μα σφηνωνουν σαν ερχοντε σαν χειμαρος στο στομα..
ετσι ξανα θα μεινω στα απλα.

καλη αρχη και μην μας αφησεις παλι τοσο καιρο..

μην ξεχνας ν'αναζητας το "ονειρο μεσα στο ονειρο" αματα μου!

υγ: αματααα του ποδηλατο δικο σου ειναι; :):):)

Taflinel είπε...

γεια.
να προσέχεις. :)

Ανώνυμος είπε...

Cool blog, interesting information... Keep it UP England motel wildwood Bdsm e card Shoulder pain relief shoulder pain flexeasy.com Drug information vicodin the most effective free spam blockers phentermine com vicodin phenermine Mr sauna wooden ladle Hydrocodone online rx in fioricet http 3a 2f 2forder diazepam