Πέμπτη, Δεκεμβρίου 22, 2005

πριν κοιμηθώ..έχω να σου πώ...

ότι :
σε σκέφτομαι συνέχεια,σε μεγάλες ή μικρές στιγμές μου..στα πάντα βρίσκεσαι κι εσύ και θα βρίσκεσαι για πάντα...
για ακόμη μια φορά,θα αλλαζω χρόνο χωρις την παρουσία σου,χωρις το άγγιγμα σου..τη μορφή σου..κάτι που με πονά και με πληγώνει..
παρόλες τις βλακείες μου,θυμάμαι καλά όσα με έμαθες,και περισσότερο όσα ήθελες να μου μάθεις και δεν πρόλαβες...
ελπίζω και θα συνεχίζω να ελπίζω πως θα σε ξαναδώ και αγκαλιά θα τραγουδάμε,θα κλαίμε και θα πονάμε..
μακρυά σου όλα είναι διαφορετικά,μα πως θα κάνω τα πάντα να σε νιώσω κοντά μου,για να μηνιώσουν οι άλλοι τον πόνο που κρύβει μέσα μου η απώλεια σου...
.....σαγαπώ και θα σαγαπώ για πάντα..θα σαι δίπλα μου εξάλλου με κάθε τρόπο...

θα θελα να σου πώ ότι θα μαι δυνατή και ότι όλα θα πάνε καλά..θα προσπαθήσω να παλέψω ώστε φέτος να μη κυλήσουν πολλά δάκρυα λύπης..μα δάκρυα χαράς και ευτυχίας..

τέλος έχω να σου πώ ότι απο τη στιγμή που έφυγες,ένας χώρος μέσα μου έχει μείνει κενός...δεν τον καλύπτω με κανέναν άλλον γιατι...το ξέρουμε και οι δύο..θα ξανέρθεις...θα σε ξαναδώ...θα καλύψεις ξανά τη ψυχή μου...

καληνύχτα σου..εκεί ψηλά...