Τετάρτη, Μαΐου 03, 2006

δικό σου........

Σήμερα τα χρώματα μεγάλωσαν μετά τη βροχή
Σήμερα τα πήρες και ζωγράφισες μια εικόνα μαγική
κι εγώ από μέσα θα περάσω, η πόρτα είν' ανοιχτή

Στην μαγική σου εικόνα, που όλα μονοιάζουν μάτια μου
κι όλα είναι μέσα σ' όλα, έσβησαν τα σκοτάδια μου

Μέσα στα χέρια σου οι εποχές ένα ποτάμι που κυλά
Σ' αρχαίες πόλεις, σ' εξοχές κι έπειτα χύνεται ξανά
στην μαγική σου εικόνα

Σήμερα είμαι ένα φύλλο που πέφτει στη γη στα πόδια σου
Σήμερα είμαι μια μικρή σιωπή ανάμεσα στα λόγια σου
Δε θέλω τίποτα ν' αλλάξω τούτη τη στιγμή

Στην μαγική σου εικόνα...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όλο ούζο, ούζο, ούζο, το βαρέθηκα
Φέρτε κι ένα κονιακάκι που τ’ ορέχτηκα

k* είπε...

ax kai sou'xw pei ti pathainw me touta kai me keina..

den anairw tipota

alla simera eimai ektos topou kai xronou
menw ektos..metafrasi: feygw entos

bebeki mououou..agkaliaaa..