Δευτέρα, Μαΐου 29, 2006

μ'ενα χαμόγελο μπορείς τα θαύματα να πεις...

ακόμα μια εβδομάδα,μια διαφορετική διάθεση,ένα αλλιώτικο χαμόγελο ζωγραφισμένο στα χείλη...ακούω ένα τραγούδι που τελευταία με έκανε και κόλλησα...τώρα με τι με ποιόν πώς και πότε δεν ξέρω..αλλά εγώ κόλλησα και νομίζω ότι αυτό είναι καλό..
βάζω τέρμα το friday im in love και νιώθω σα να φωνάζω τον αδερφούλη μου να το τραγουδήσουμε παρέα όπως κάνουμε στο αυτοκίνητοο κάθε φοράαα...κάθε φοράα που νυστάζει και για να τον ξυπνήσω το τραγουδάω acapellaa..:P

χτες για ακόμα μια φορά ένιωσα πολύ όμορφα,παρέα με ανθρώπους ξεχωριστούς..έλειπε βέβαια ένας για να νιώσω ότι οι στιγμές ολοκληρώνονται αλλά ξέρω ότι ήταν καλά και αυτός εκεί που ήταν..

έπεσα για ύπνο κρατώντας σφιχτά αγκαλιά μου μια μικρή σκέψη..ξύπνησα και η σκέψη είχε παραμέινει δίπλα μου..με ακολουθεί ακόμα...μια σκέψη που γεμίζει και πάλι τη ψυχή μου..πέρασαν δύσκολες μέρες..θα ρθουν ίσως και άλλες..αλλά θα πάνε όλα καλά...

δίπλα μου έχω την ιστορία ΜΜΕ έτοιμη να την πάρω αγκαλιάα (ουτοπικόο) και να αρχίσω να την καλοπιάνω μπας και δούμε κανένα βαθμό.. :)

όλα θα πάνε καλάα...άιιντε και τελειώνουμεεεεε...αίντε και θα παίξω τάβλι....αίντε και θα έρθει και η ξαδέρφη μουυυ...αίντεε και θα σε δώ ξανάα....

εγώ πατώ στον ουρανό,βαδίζω στον ωκεανό
πάνω στο κύμα περπατώ εσένα σαν κοιτώ...

(μία απουσία και στον κύριο μν8 παρακαλώ..)

2 σχόλια:

mn8 είπε...

Στις...ποσες κοβομαι...;;; :)))

alienlover είπε...

to potiri einai misogemato , etsi ? ;)