Σάββατο, Μαΐου 13, 2006

λόγια μάταια ...

Μετά απο ένα περίεργο χτεσινό βράδυ,με τρελή συνάντηση-ρεζίλι με γνωστό τραγουδοποιό,με δάκρυα νοσταλγίας και με σκέψεις από το παρελθόν,γύρισα ξανά στην πραγματικότητα..έχω αρκετό διάβασμα,2 εργασίες και καθόλου μα καθόλου όρεξη να διαβάσω..μου λείπουν πάρα πολλά πράγματα και απορώ δηλαδή πότε θα έρθει η στιγμή που θα λέω ότι δε μου λείπει τίποτα,ότι δε μου λείπει κανείς...
προς το παρων κλείνομαι στο δωματιό μου όπως παλιά,βάζω τέρμα μουσική και προσπαθώ να βυθιστώ σε ότι αποζητώ φανερά και κρυφά....

πέρυσι τέτοια μέρα είδα για τελευταία φορά μια φίλη...αυτοκτόνησε αναζητώντας τα όνειρά της..προσπαθώντας να ζήσει καλύτερα...είσαι χαζή τελικά..αν δεν το είχες κάνει αυτό θα ήσουν εδώ... θα πάλευες να τα ζήσεις όλα εδώ... ελπίζω να έχεις λυτρωθεί τουλάχιστον απόσα σε βασανίζουν..
εμείς δε σε ξεχνάμε...δε μπορούμε άλλωστε..

5 σχόλια:

k* είπε...

erwtisi 1:poios itan o gnwstos tragoudopoios? oeo? giati ta rezilikia den itan to sabbato..itan allo brady..MI XESWWWWW

2.aytoktonise???

Ησυχια είπε...

@k* : 1.ο γνωστός τραγουδοποιός δεν ήταν αυτός που φαντάζεσαι αλλά νομίζω πως έχουμε μιλήσει γιαυτόν αρκετά...ένα θα σου πώ.."δεν θέλω να μου κλαίς.."..
2. ναι αυτοκτόνησε.

3.το βάζω εγώ και σου απαντώ για την προηγούμενη ερώτηση.λέγεται θα μείνω όπως είμαι και το τραγουδούν οι tsopana rave..

σμουτσ

Ανώνυμος είπε...

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP
» » »

Ανώνυμος είπε...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it »

Ανώνυμος είπε...

You can also buy each and every [url=http://bwcreams.com]anti wrinkle cream[/url] receive the exact same results which has a lotion? skin care products A firm can state they have innovative http://bwcreams.com High-class Unfastened Sprays for a richer protection and flat search.