Πέμπτη, Μαρτίου 15, 2007

2ο ποστ μέσα σε μιαμιση ώρα :ρ

δε φταίω μα τώρα θυμήθηκα τα μπλογκοπαίχνιδα!
με κάλεσε ο καλός μου χοπκινς και πρέπει να παίξω γιατί υποτίθεται ότι χτες μου το υπενθύμισε και αυτοπροσώπως.
λοιπόοον....

μου φαίνονται περίεργες οι λέξεις σου μα θα τα καταφέρω...νομίζω :ρρ

" έφαγες την τυρόπιτά μου, σαβουρώθηκες στα σκαλιά,τράκαρες το αμάξι μου δε κατάφερες να πεις σκουληκομυρμηγκότρυπα ΚΑΙ τωρα μου κάνεις την πάπια ???????? "


κααι οι 5 αγαπημένες ταινίες

μια βραδιά στο νότινγκ χιλλ
η σιωπή των αμνών
ρεκβιεμ σενα όνειρο
δωμάτιο πανικού
τοι στορυ


καλώ
πηγασο
ΜΜΕ
παναγή
χοπκινς
οι λέξεις είναι αγάπη,αυτί,αερόστατο,ηχείο,φαράσι



4 σχόλια:

Ανισόρροπος είπε...

σ'ευχαριστώ για την πρόσκληση ΣΤΑΜΑΤΙΑ...

k* είπε...

Κάποτε πήγαινα στη Χίο
και πάνω στο Bluestar ακούω απ' το ηχείο:
''Παρακαλείται αν υπάρχει γιατρός στο πλοίο να μας χορηγήσει χάπι που να γιατρεύει την αγάπη''.
Ευθύς το πλήθος έσπευσε τον κύριο να ιάσει
το αυτί του οποίου άμοιρου μια φράση είχε πιάσει..:
''φεύγω καλέ μου γκόμενε, φεύγω με το Θανάση, γιατί αυτός παρότρυνε ν' αφήσω το φαράσι''
Κι έτσι ο δόλιος κερατάς πήρε ένα αερόστατο
κι έριξε κάθε ανάμνηση , βαθιά μες στον απόπατο.

Pegasus είπε...

@Κ*: χαχαχα! Καλοοο!

Ξαδερφούλα, με γειά το νιού λουκ!!! Σου ταιράζει απόλυταααα! Όσο για την πρόσκληση, ήδη έγραψα! Σε φιλώ πολύ πολύ πολύ!

Ησυχια είπε...

σορρυ πανούλη μουυυυυυ

κατερινάκι είσαι τρομερή.δε χρειάζεται να το ξαναπώω...:)

θενξ πηγασάκιιιι

κισσσσ