Τρίτη, Μαρτίου 20, 2007

τρελούτσικες υποθέσεις...

ΑΝ τρελαινόμουν (ακόμα πιο πολύ) ή αλλιώς ΑΝ ο κόσμος ήταν έτσι όπως ήθελα :
  • θα τραγουδούσα συνέχεια στον αγαπημένο μου βουγιουκλάκη
  • θα έβγαινα κάθε πρωί στο μπαλκόνι και θα έλεγα καλημέρα σε κάθε γειτόνισσα που απλώνει ρούχα
  • θα έπαιρνα τον κουνέλο μου για καφέ μαζί μου
  • θα πετούσα με φτερά στη χαλκίδα μόνο και μόνο για να δω την οικογένεια μου
  • θα έκανα μόνο όμορφες σκέψεις
  • θα έτρωγα κινέζικο κάθε μέρα
  • θα τραγουδούσα όλη μέρααααααααααααααααααααααααα
  • θα έπαιρνα το τραίνο και θα εξαφανιζόμουν για 2 μήνες.κατα προτίμηση αγγλία ή στη μήλο για κάπου πιο κοντά(το λέω σε περίπτωση που το κάνω,να ξέρετε που θα με βρείτεε..)
  • θα μαγείρευα στο μπαμπά μου μανιτάρια και θα έτρωγεε χωρις δεύτερη κουβέντα

δε νομίζω ότι θα έκανα κάτι άλλο.ίσως έρθει στη συνέχεια...
ΜΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ μακούς?
ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΕΕΕΕΕΕΕΙΙΙΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ !!!!!!!

6 σχόλια:

. είπε...

ρε χαζό.... αυτό με το κουνέλι το κάνουμε όποτ θες. αλήθεια. γουστάρω!Νέλο ετοιμάσου για φρεντοτσινο!

επίσης, αυτό με τις γειτόνισες μου θύμησε μια φάση. Ήμουν στο σπίτι της Ελένης της φίλης μου και καθόμασταν στην κουζίνα με τη συγκάοτικό της. Η κουζίνα κοιτάει σε ένα χώρο όπου κοιτάοζυν πολλά πολλά μπαλκόνια. Έρχεται η Ελένη παίρνει τον καφέ της, βγαίνει με τη μπυτζάμα στο μπαλκόνι και φωνάζει "ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΙΩ ΤΟΝ ΑΚΦΕ ΜΟΥ. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΕΙΟΤΝΕΕΕΕΣ" =ρρρρρρ

Ησυχια είπε...

χαχαχαχαχαχα
να μας δω στο έντεχνο με το νέλο και τι στον κόσμο:ρρρρ

θεά η ελένη..τελικά είναι απόλαυση ένας καφές,πόσο μάλλον όταν το διαλαλείς:ρρ

Sotiris R. είπε...

Ε όχι και για καφέ ο Stif!:p :D

να τον πας στο πάρκο μάλιστα..έτσι να αντικρίσει την μητέρα φύση, όσο προλαβαίνει ακόμα... :D

. είπε...

σε προκαλώ για καφέ καμάρα με το νέλο=))

hopkins είπε...

Θα τα σχολιάσω ένα ένα:
Δεν φοβάσαι μήπως έτσι, έπαυε να είναι αγαπημένος σου; :Ρ

Γιατί δεν πας να απλώσεις και τα ρούχα τους; Θα το εκτιμούσαν πιο πολύ!

Θες να τον πάρουμε μαζί σε ένα κρεοπωλείο;

Την οικογένεια σου την ρώτησες;

Δεν είσαι μακριά :)

Τσιν τσαν τσον

Lucky us

Έχει τρένο για Μήλο;;;

Και αν η πρώτη ήταν "Σε αποκληρώνω!";

Ησυχια είπε...

@ οδοιπόρε : ο στιφ θα χαρεί τη μαμά φύση στη χαλκίδα..καλή ιδέα
πάντως.θα το έκανα μόνο αν εσύ ήσουν 10 χιλιόμετρα μακρυά..:ρρ

@μαριλίνα : καμάρα με τον νέλοο? μηπως θες και λουράκιιι??;ρ

@χοπ χοπ : δεν έχω ιδέα ειλικρινά που κάθησες και τα σκέφτηκες όλα αυτά.όντως τραίνο για μήλο δεν έχει αλλά έχει καράβιιιιι...από την άλλη,ο μπαμπάς μου δε θα με αποκλήρωνε ποτέε,ούτε ο αγαπημένος μοου θα μάφηνεεε...σιγά μην γίνει αγαπημένος μου κάποιος που δε θα λατρεύει να του τραγουδώ το καροτσέρι :ρρρρρρρρρρρρ