Πέμπτη, Μαρτίου 22, 2007

βρέχει χρώμα και νότες!

κι ήμουν σίγουρη πως θα ξυπνούσα για τη σχολή σήμερα!!
εδώ και μια εβδομάδα η κατάληψη έλαβε τέλος και η σχολή μες στο μαύρο της το χάλι αποφάσισε να μας δεχτεί(ποιοι πατάαααμεεεε???) στις αίθουσες του τέταρτου ορόφου για μάθημα!!!
σήμερα ήμουν αποφασισμένη να πάω μα πως να το κάνω καθώς ξύπνησα στις 2 αντί στις 9 ???
δε πειράζει..αύριο πάλι.. ξενύχτησα χτες αρκετά.παρακολούθησα με τον χοπ χοπ το ντοκιμαντερ του schoolwave και ομολογώ ότι ήταν πολύ καλόοο.τα συγκροτήματα που συμμετείχαν,εκτός από την παρουσία τους στη σκηνή και στα παρασκήνια,έντυσαν τη ταινία και με μια μινι συνέντευξη το καθένα.δε ξέρω ποιο απόλα μου έκανε την πιο μεγάλη εντύπωση(οι ροδίτες και οι σκαααααα,ήταν υπέροχοι)μα ως χαλκιδέα δε μπορώ να μη σταθώ στους danger by design από τα τρελά νερά..επιτέλους ας ακουστεί και λίγο πιο έξω πόσο ξενέρωτη πόλη έχουμεεε...τρεντούπολη:ρρ..βέβαια στο βιντεάκι δνε ήτνα ο σταθάκος και πολύ μας έλειπε,αλλά νομίζω πως η συγκεκριμένη παρέα μας εκπροσώπησε τέλεια!!!
πάντως διαπίστωση πουβγήκε από όλο αυτό: ωραίο το schoolwave και ωραίοι και οι άνθρωποι γύρω από αυτόο...!
η χτεσινή βραδιά συνεχίστηκε με κρασάκι στην αρριανού και με μια ποικιλία που στην πραγματικότητα,ποτέ κανείς δε παρήγγειλε..εεεεεε??

βρέχει βρέχει βρέχει κι έχω αγγλικά.κι έχει και πορεία...και ο ουρανός μαυρίζει και η μαμά μου,με παίρνει συνέχεια τηλέφωνο να μου υπενθyμίσει να μαζεύω τα ρούχα από το σκοινί.λες και έχω απλώσεει..(μαριλινα δε νομίζω να με κάνεις κι εσύ έτσι τώρα που ανέλαβες το ρόλο της μητέρααας ?????)

αύριο θα πάω σχολή στα σίγουραα...


4 σχόλια:

Ανισόρροπος είπε...

(μαριλινα δε νομίζω να με κάνεις κι εσύ έτσι τώρα που ανέλαβες το ρόλο της μητέρααας ?????)
εχεις επηρεαστεί λίγο απο το πνεύμα της θεσσαλονίκης ή μου φαίνεται? :D

Menelaos Gkikas είπε...

Καλή συνέχεια κοπελιά. Μεσ'στα χρώματα!

Ησυχια είπε...

ανισόρροπεεε: αν οι γύρω σου,από το περίπτερο,μέχρι τη σχολή και από τη διάβαση μέχρι τις τουαλέτες ενός μαγαζιού ,ακολουθούσαν το πνεύμα αυτό πως να μη κολλήσεις κι εσύυ??:ρρ

μενέλαε καταρχήν καλως ήρθες..καλή μας συνέχεια πάντα με τη συνοδεία των χρωμάτων και της μουσικήςς...:)

hopkins είπε...

Και πήραμε και την κούπα (εμείς οι schoolwave maniacs). Πρωτάθλημα και κύπελλο και ευρωπαικό!