Πέμπτη, Μαρτίου 15, 2007

Friday I'm in loveeeee

δυναμώνω τους cure και προσπαθώ να διαβάσω τα ρημαδοαγγλικάα...βαριέμααιι..
ο ήλιος έχει κάνει για τα καλά την εμφάνισή του,η μέρα έχει μεγαλώσει,το κουνέλι μου δεν κρατιέται άλλο στο κλουβί καιι εγώ πρέπει να μείνω μέσα για διάβασμα,με έναν νερουλό φραπέ,ένα πάκο past papers μέχρι τις 8 τελικά! πάει και η βόλτα που σχεδιάζαμε.ακυρώνεται για μετά το μάθημα,παρέα με τον παο στο μπάσκετ...

σειρά εχει το when i say you και εγώ ψιθυρίζω ταυτόχρονα την πεταλούδα.κατακαημένη-κατακαμένη,που θέλω και αγγλικά προφισιενσι :ρρρρ

θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω
να κάνω πολλά πράγματα από εδώ και πέρα μα πως θα τα προλάβωω....?

βάζω ένα τραγούδι και κλείνω για σήμερα....σπεσιαλ θενξ στη μαριλίνα στην αλίκη και στην κατερίνα.
ξέρουν αυτές γιατί....


Ξεκίνησα βόρεια χωρίς περιθώρια για αναβολή
Δεν ξέρω πως βρέθηκα κοντά σου όμως βρέθηκα στην Ανατολή
Και γύρω από τον ήλιο μου μια τέντα
Δεν πρόλαβα ξανά να πω κουβέντα

Τρελαίνεις την πυξίδα μου
Και δείχνει όπου πας
Μακάρι μόνο να΄ ξερα εσύ αν μ΄ αγαπάς
Τρελαίνεις την πυξίδα μου
Και όπου κι αν βρεθώ
Φεγγάρια μες τα μάτια σου θ΄ ανάβουνε να βλέπω για να ΄ρθω

Πορεία μου χάραξες τις νύχτες μου άλλαξες τους χάρτες μου καις
Στο Νότο πληγώθηκα, στη Δύση προδόθηκα τι άλλο πια θες
Και γύρω από τον ήλιο μου μια τέντα
Δεν πρόλαβα ξανά να πω κουβέντα

εννοείται συνοδεύεται με χορευτικόοο...

1 σχόλιο:

. είπε...

πωπωωω τι τραγούδι θυμήθηκες!!!

να πω κι εγώ ενα;

"έχω αλλάξει κλειδαριά, έχω αλλάξει
κι έβαλα μια στην καρδιά μου ασφαλέιας
έχω καινούριο κυπελλάκι αγοράσει
που γραφει γιώργοσ, παναιγώτης και ηλίιιιας"