Σάββατο, Ιανουαρίου 07, 2006

Γιατί η ζωή έτσι είναι ωραία....

βάζω το with or without you να παίζει και στα καπάκια το you and i από scorpions...θα αρχίσω να γράφω ίσως πάλι χωρις νόημα...όμως θα το κάνω γιατί...γιατί είμαι καλά...νιώθω ότι όλα εδώ είναι καλά...διάβασμα,παρέες τραγούδια...τα πάντα...κάθομαι 6 το πρωί μπροστά απο το πισι και όμως χαμογελάω....κι ας διάβαζα χαξλεϊ,κι ας μη καταλάβαινα πολλά...κι ας μου λείπουν οι δικοί μου...τα αδέρφια μου...οι φίλες μου....εκείνος...

μου λείπεις ναι... κάθομαι και ψάχνω ατελείωτες ώρες τα τραγούδια που σάρεσαν που ακούγαμε παρέα ή που έβαζες στην εκπομπή σου για να νιώσω έστω και για λίγο ότι είσαι εδώ και δεν έχεις φύγει..ξέρεις πια δεν αφήνω τον εαυτό μου να πέφτει όπως παλιά στη θύμησή σου..ξέρεις...τώρα πια είμαι σίγουρη ότι σε ότι κι αν κάνω είσαι μαζί μου...γιαυτό δε φοβάμαι...με βοήθησες να πάρω την απόφαση για τη θεσσαλονίκη...και βλεπεις τώρα??
ήταν η καλύτερη απόφαση..η πιο σωστή... ήταν για το καλό μου...και ήσουν εσύ αυτός που έστω κι από εκεί με βοήθησες να την πάρω...
μααααγαπαας...και το νιώθω..και αυτό με κάνει δυνατή..αλήθεια...θα πάνε όλα καλά..έτσι δεν είναι?? όλα θα πανε...έτσι...:)
ακούω το σακολουθώ....μη μαφήνεις μόνη θα χαθώ....το έκανες και όμως δε χάθηκα...το παλεύω μακούς..? μένω εδώ πίσω και το παλεύω..και θα τα καταφέρω...γιατί πρέπει και γιατί έτσι μόνο θα έχουν όλα νόημα....

η ώρα περνάει και όλο και περισσότερο θέλω να κάνω τα λόγια και τα συναισθήματα μου ποτάμι,να κυλήσουν να φύγουν απο μέσα μου,να ξελαφρώσω...προχωράω στο δρόμο και κοιτάζω γύρω μου τόσους πολλούς και διαφορετικούς ανθρώπους και αποζητάω να χάνομαι στο πλήθος..να περπατάω ατελείωτα και να κάνω σκέψεις..να μιλάω...να ψάχνω,να βρίσκω,να κρατώ,να απορρίπτω...να σβήνω,να ζωγραφίζω,να αποτυπώνω...να αποκτώ ψυχή,νόημα,αγάπη,ζωή.....

η ζωή μόνο έτσι είναι ωραία...όταν εσύ παρόλο που έφυγες,είσαι μέσα μου...όταν οι δικοί μου παρόλο που βρίσκονται 486χλμ μακρυά είναι δίπλα μου...όταν ό έρωτας παρόλο που δεν έχει έρθει κάνει όλο και πιο αισθητή την παρουσία του...όταν οι φίλες μου παρόλο που ζούν αλλού,συνεχίζουν ναμε καταλαβαίνουν με μια ματιά,ένα βλέμμα...όταν κοιτάωγύρω και βλέπω ληθινούς ανθρώπους...μα πάνω απ'όλα όταν κάνω τη σκέψη και την κρατώ την ελπίδα ότι δεν είμαι η μόνη στον κόσμο που σκέφτομαι αυτά τα πράγματα αυτό το δευτερόλεπτο............
η ζωή είναι ωραία....

4 σχόλια:

παλιός οδοιπόρος είπε...

εγω επιμενω!
τι ειναι το 232;;;;

Ησυχια είπε...

τι είναι το 232 οεο???
εεελαα σοτρεεκ...θα το μάθεις...δεν είναι σημαντικό άντως αλήθεια..είναι άσχετο και χαζόο...

παλιός οδοιπόρος είπε...

ok μεχρι την ανοιξη που θ'ανταμωσουμε θα μαθω...

Ανώνυμος είπε...

What a great site Oxycontin rfid 92 oldsmobile parts guide Sony ericsson flip cel phones After dodge market part truck swimsuit topless Vintage gay male Elastic headphones Bra techniques