Δευτέρα, Ιανουαρίου 16, 2006

άφησε στον ουρανό μια ευχή....

αέχω πήξει στο διάβασμα..άγχος άγχος και ξανα-πάλι-άγχος! δεν πάει άλλο..νόμιζα πως τελειώνοντας το σχολείο θα ξέφευγα απο το άγχος των εξετάσεων..από το τρέμουλο όταν η ύλη είναι τεραστια και πόσο μάλλον ακαταλαβίστικη(:Ρ),από το σφίξιμο ότι δε θα τα καταφέρω...και να...ξανα εξετάσεις..βέβαια είναι διαφορετικές αλλά είναι η πρώτη μου φορά και ..και.. και... οχουυυυυυυυυυυυυ..βαρέθηκα να μιλώ για δαυτες..άντε να περάσει τουλάχιστον η ιστορία..

σήμερα αναρωτιόμουν ακούγοντας για πολλοστή(έτσι γραφεται??) φορά το "μια ευχή" της γαλάνη και του υπέροχου κωσταντίνου βήτα,αν είχα μια ευχή μονάχα,που θα μου λέγανε ότι είχε πιθανότητες να πραγματοποιηθεί,ποια θα ήταν...αρχικά λοιπόν πέρασε αμέσως απο το μυαλό μου(και ναι βάζω bold),να σκέφτονταν όλοι όπως εγώ...αμέσως όμως σκέφτηκα καλύτερα,συνειδητοποιώντας πόσο εγωιστικό και ψωνίστικο ήταν αυτό που μου μπήκε σα φλασακι,πως ειδικά έτσι τα πράγματα δε θα ήταν καλύτερα...

έψαχνα λοιπόν έψαχνα...έβρισκα,απέρριπτα,κράταγα,έδιωχνα και κατέληξα στο χαμόγελο..πωπωπω ναι ναι σταματήστε έχετε δίκαιο το παραδέχομαι,σας έχω πρήξει με αυτή την ιστορία..όμως η αλήθεια είναι πως αυτή την ευχή θα έκανα... οι άνθρωποι να χαμογελούσαν περισσότερο.. όσοι δε με ξέρετε(κι όσοι με ξέρετε,πληζ μη με χαρακτηρίσετε ρομαντική...)

απλά σκέφτομαι ότι θα ήθελα πάρα πολύ να έχω στο μυαλό μου ανθρώπους να χαμογελούν...δε μιλάω για γέλιο(με ήχο) γιατί αυτό είναι κάτι προσωρινό..ενώ το χαμόγελο?αυτόματα ο κόσμος γίνεται πιο όμορφος..τουλάχιστον πιο όμορφος γιατί το αληθινός θα ήτνα ψιλοψέμα...δεν ξέρω..τελευταία γύρω μου βλέπω περίεργες καταστάσεις...και τις βιώνω και εγώ σαν εγώ,αλλά και εγώ σαν φίλη,αδερφή...τελευταία λοιπόν άλλαξα τακτική,αν και το είχα από πάντα...τα βλέπω όλα με χαμόγελο...δηλαδή θετικά...προσπαθώ...κάντο και εσύ που διαβάζεις τις ασυναρτησίες μου...γύρνα λίγο στο πλάι μακρυα απο την οθόνη,κοίταξε ψηλά,κάνε μια όμορφη σκέψη και χαμογέλα...

έτσι τα πράγματα δεν είναι καλύτερα?

(ακόμα και το βουνό που λέγεται ιστορία φαίνεται λοφίσκος:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ)

έλα χαμογέλααααα χαμογέλαααααααααα
........................

εσείς αλήθεια τι ευχή θα κάνατε?

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

:)

Ανώνυμος είπε...

Όλα στη ζωή πρέπει να τα βλέπουμε θετικά!Για τα ωραία εννοείται πως δε τίθεται θέμα!Για τα άσχημα λοιπόν,ένα χαμόγελο ίσως να μην είναι αρκετό,μια θετική σκέψη όμως κάνει τα πράγματα πολύ καλύτερα!

Υ.Γ Θα σκίσεις αύριο και θα το δεις!:)

Ανώνυμος είπε...

Εμένα Αματούλα η ευχή μου είναι να είσαι δίπλα μου όσο πιο πολύ γίνεται. Σε χρειάζομαι...

Ανώνυμος είπε...

Eμένα πάντως η ευχή μου θα ήταν να κάνουν όλοι αυτό που πραγματικά νιώθουν και να μην επηρεάζονται από κανέναν. Να τολμάνε να παίρνουν αποφάσεις όσο δύσκολη και αν φαντάζει η κάθε απόφαση.
Ακόμα να έβλεπαν πόσο σπάνια μπορεί να γίνει η αγάπη στις 'μέρες μας και πόσο τυχεροί πρέπει να νιώθουν όσοι μπορούν να τη ζήσουν..

Μ' αρέσει ο τρόπος που γράφεις. =)
Να 'σαι καλά.

Ησυχια είπε...

άρχοντα : μπορεί να μην έσκισα αλλά θα δείξει..σευχαριστώ πάντως γιατί είσαι πολύ καλός και έχεις δίκιο σε όσα μου λεςς...

hopkins : ότι κι αν γίνει θα μαι δίπλα σου...στο υπόσχομαι...όπου κι αν είμαι...

helena : μακάρι όλοι να σκέφτονταν έτσι όπως λες..να μη δίσταζαν να κάνουν πράγματα για την αγάπη...μακάρι να πάνε όλα καλά..
κι εμένα μαρεσει ο τρόπος που γράφεις...:)
αα και σθνέχισε να ακούς love..

σας ευχαριστώ...
κι εσένα αλικάκι για το χαμόγελο..

Ανώνυμος είπε...

This is very interesting site...
» »

Ανώνυμος είπε...

Enjoyed a lot! » » »