Τρίτη, Οκτωβρίου 11, 2005

Δείξε μου τον τρόπο κι αν θέλει κι άλλο κόπο εγώ,θα προσπαθώ..

ω ναιι...τα πράγματα πάνε καλά...μπορεί το όνειρο μου,να μη δείχνει σημάδια αναζήτησης όμως όλα τα άλλα έχουν πάρει το δρόμο τους..όχι βέβαια στη θεσσαλονίκη,αλλά που θα πάει καλά θα περάσουμε κι εδώ..χθες ο μορφέας με επισκέφτηκε αργά με αποτέλεσμα να ξυπνήσω αργά κι εγω..."Ωχ θεε μου,έχω σχολήη",ξεφωνίζω έντρομη με το κινητό να δείχνει 7.15..περνούν δευτερόλεπτα σιωπής και μετά ξανάα..."τι ωραίιαα λέξη η σχολή..επιτέλους τη λέω και αναφέρομαι σε μεναααα"...1η διαπιστωση...
φθάνω σιγά σιγά στη σχολή,μπαίνω στην αίθουσα,ο καθηγητης λείπει,ησυχάζω και βρίσκω την καινούρια μου παρέα,ομολογώ καπως μεγαλύτερη..γνωρίζω τους νεοφερμένους και κάθομαι..ξαφνικά μπαίνει η καθηγήτρια..μια γυναίκα που από την πρώτη στιγμή καταλαβαίνω ότι θα τη λατρέψω..αρχίζει και μιλά τόσο γαλήνια...ξεκινάμε με κυπριακά ποιήματα..σημειώσεις 3 σελίδων και η αμάτα σε φάση να αποζητά και επιπλέον ώρα να γράψει ακόμα περισσότερα..η ώρα πέρασε..με το που σηκωνόμαστε ακούγεται η φωνή της.."την επόμενη ετοιμαστείτε για Ερωτόκριτο και Ερωφίλη..."...2η διαπίστωση"ω,λαλα!!! αυτή είναι η σχολή ΜΟΥΥΥ"....μια διαπίστωση που ομολογώ ακούστηκε αρκετάα..

χάρηκα πάρα πολύ που άρχισαν έτσι τα πράγματα..
δε ξέρω γιατί αλλά νιώθω ότι όλα θα πάνε καλα..όλα φτιάχνουν...
άντε και εις άλλα με υγεία..

υ.γ. 17 και μιααα...