Τετάρτη, Οκτωβρίου 26, 2005

δεν υπάρχει κύριος αγελάδοςς......!

το κόλλημα μου με τις αγελάδες είναι γνωστότατο σε όσους με ξέρουν καλά...τις λατρεύω και όντως το φοιτητόσπιτο μου(η αδερφή μου το λεει αματόσπιτο:P),είναι γεμάτο απο δ'αύτες..ρολόι,τοστιέρα,αρκούδια,μαγνητάκια,αυτοκόλλητακια...κλπ..σημερα στο ναργιλέ έμαθα όμως πως δεν υπάρχει κύριος αγελάδας..έμαθα δηλαδή ότι ο μπαμπάς του μοσχαριού είναι ο ταύρος...τι ξενέρωτοοοοο!Η αγελάδα είναι τόσο υπέροχη ενώ ο ταύρος..τσ τσ τσ..σε άλλους ηχεί καλά αυτή η λέξη,αλλά σε μενα απαπαπαπα...όποτε σας το λέω...από εδώ και πέρα για μένα η αγελάδα θα κάνει μόνη της τα αγελαδάκια της...και εννοείται πως όλα θα έχουν φυσιολογικά ονόματα-ονόματα που ταιριάζουν κουτί σε ένα τόσο γλυκήτατο ζώο..μαρία,κίτσα,λεμονιά,λαιυλά,κλπ(ονόματα δανεισμένα απο τις αγελάδες τις γεωπονικής..)..

απο την άλλη έμαθα ότι δεν υπάρχει γκιώνα πουλί...και ότι υπάρχει γκιώνος ο οποιος ζευγαρώνει με τη κουκουβάγιαα...
ε ρε τι μαθαίνει ο άνθρωποςςς..

θα σοβαρευτώ και θα μιλήσω για τις δύο νέες μου φίλες απο τη σχολή που αν τις έχω ψυχολογήσει σωστά εδώ και κάμποσες μέρες,ταιριάζουμε πολύυ..η λούλου και η πάρης...
είναι πολύ γλυκές κοπέλες και σήμερα κατάλαβα πως μάλλον θα περάσουμε όμορφο χειμώνα...(ψήνονται και για ζακ και για θεσσαλονίκη)...κατα τάλλα ακόμα είμαστε στη φάση προσαρμογήςς και προσπάθειας για συνεννόηση..η μια θέλει πράσινο,ο άλλος θέλει ξύδι..

τρίτο και σοβαρότατο θέμα αποτελεί η ανησυχία μου για την προκείμενη αποκοπή μου απο το πανεπιστήμιο της συμπρωτεύουσας..μπορώ να έχω δύο πάσο ένα αθήνα και ένα θεσσαλονίκη και να μη μπορεί κανείς να μου πει τιποτάααα?

αν όχι τοτε,
μπορώ να χωρίσω την "φασαριαα" στα δύο και να στείλω το ένα μου κομμάτι βόρειαα??

πάλι όχι?......
καλά θα δώ τι θα κάνω...
προς το παρών θα πέσω για ύπνο και θα χαιρετήσω για λίγες μέρες..έτσι περίεργα και αλλόκοτα όπως συνήθως..
επιστρέφω στη γή μου αύριο και από παρασκευή θα ζώ το όνειρο...
τα λεμε απο κυριακή,ξανά με πολλες πολλες όμορφες σκέψεις και αναμνήσεις..

καλό ταξίδι ησυχία..και καλά όνειρααα....

(take care...i am watching you)


i am a supergirl and supergirls just fly.................

Δεν υπάρχουν σχόλια: