Παρασκευή, Οκτωβρίου 21, 2005

κι εγώ να σου μιλάω καταφέρνω...

και στέκομαι να σε κοιτώ να φεύγεις
χωρίς να έχω τη δυναμη να σου φωνάξω
να σου πω ίσως για πρώτη μου φορά πόσο έντονα νιωθω

σαφήνω να φύγεις,να χαθείς..
έτσι θα φύγω,θα χαθώ κι εγώ..
μα θα χω πάντα στο μυαλό μου
εκείνη τη μικρή λέξη που δεν άφησα να δραπετεύσει απο τα χείλη μου..

θα συνεχίσω να ονειρεύομαι..να σ'ονειρεύομαι..
κι αν ακόμα εσύ δε το νιώθεις,εγώ θα σ'επισκέπτομαι συχνά
με κάθε δυνατό μέσο..
άνεμος,βροχή,κύμα,χαμόγελο,τραγούδι,όνειρο...

και τότε είναι που θα παρακαλάω να νιώσεις ένα μικρό ρίγος στη ψυχή...
ένα τόσο δα..όχι σπουδαία πράματα..
θα παρακαλάω έτσι να με νιώσεις αφου το μούδιασμα αυτό
αντικατροπτίζει τη δική μου ψυχή,τα δικά μου όνειρα...

ίσως τελικά μόνο έτσι να γίνεται φανερή η παρουσία μου..

και τρέμω να μαι αυτό....

5 σχόλια:

παλιός οδοιπόρος είπε...

"Ψέματα, ψέματα
Πες μου πως είναι ψέμα
Ένα αστείο χαζό, ένα όνειρο
Ψέματα, ψέματα
Πες μου πως είναι ψέμα
Ένα αστείο χαζό, εγώ χωρίς εσένα"
- Ψέματα - Φατμέ

σημερα με ενα πιανο και μια κιθαρα ακουσα αυτο το τραγουδι και μεσα μου ειπα, αυτο εχει μια θεση εδω!
συγνωμη εαν ειμαι φαλτσος..

Ησυχια είπε...

ειλικρινα περιμενω να το ακουσω και ζωντανα...ειναι ενα απο τα πιο αγαπημενα κομματια..

εγω παλι αποψε,σε ενα κατ'εμε ξενερωτο παρτυ,ακουσα το σαν σταρ του σινεμα και σκεφτηκα αμεσως τη θεση εδω..

καλημέρα..

παλιός οδοιπόρος είπε...

προς αποφυγη παρεξηγησεων..
δεν ειπα οτι ξερω να παιζω αυτο το τραγουδι, απλα το ακουσα με μια κιθαρα και ενα πιανο! :)

καλημερα..

Ανώνυμος είπε...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it »

Ανώνυμος είπε...

Enjoyed a lot! »